محمد مهاجری : اصولگرایان در جلسات خصوصی به یکدیگر توهین می‌کنند و تهمت می‌زنند / بعد از انتخابات فصل جدید دعوا‌های سیاسی شروع می‌شود

مهاجری می گوید: الان که دوران کوتوله‌های سیاسی آغاز شده و آنها میدان‌داری می‌کنند طبیعی است که اختلافات پر حرارت ایجاد شود و مهار هم نخواهد شد.

مهاجری می گوید: الان که دوران کوتوله‌های سیاسی آغاز شده و آنها میدان‌داری می‌کنند طبیعی است که اختلافات پر حرارت ایجاد شود و مهار هم نخواهد شد.
 
محمد مهاجری فعال اصولگرا در گفت وگو با آرمان ملی گفت:
 
*اختلافات اصولگرایان در هفته های اخیر منجر به صدور سه فهرست مختلف رسمی و تعدادی فهرست غیررسمی برای انتخابات مجلس دوازدهم شده است.
 
*آنچه اکنون در عرصه جریان اصولگرایی دیده می شود چیز جدیدی نیست و جنگ قدرت در میان اصولگرایان داستان طولانی دارد و سال‌هاست که وجود داشته است.
 
*{با تاکید بر ریشه داربودن اختلافات و بیان اینکه اصولگرایان برخی اوقات قادر به کتمان و پنهان کردن آن هستند}: این اتفاقات در انتخابات سال 98 هم وجود داشت و دعوای بین جبهه پایداری و آقای قالیباف چهارسال پیش هم بود اما توانستند در آخر با جلسه مشترکی آن را پنهان کنند.
 
* اما در گذشته جریانات اصولگرا بزرگ‌ترها و ریش سفیدهایی داشتند که با مداخله آنها گاهی اوقات موضوعات حل می‌شد. مثلا زمانی‌که مرحوم آقای مهدوی کنی در قید حیات بود با یک اشاره، نامه، تذکر و جلسه‌ای موضوع را حل می‌کرد. اما در سال‌های اخیر به‌خصوص از سال 98 به این سو که جریان اصولگرا تقریبا بدون رأس شده و هیچ هژمونی قدرتی در این جریان وجود ندارد و افراد شاخص از طرف تندروهای جریان اصولگرا طرد و بی‌حرمت شدند نتیجه همین است که می‌بینید.
 
*شما فقط چیزهایی را می‌شنوید که در عرصه رسانه‌هاست که علیه هم افشاگری می‌کنند. نتیجه بروز این اختلافات را هم در لیست‌های متعددی که داده شد می‌بینید. اما فاجعه آن است که حتی در جلسات خصوصی طی روزها و هفته‌های اخیر کار به توهین و تهمت به یکدیگر هم کشیده شده است.
 
*الان که دوران کوتوله‌های سیاسی آغاز شده و آنها میدان‌داری می‌کنند طبیعی است که اختلافات پر حرارت ایجاد شود و مهار هم نخواهد شد. اگر انتخابات هم تمام شود خواهید دید که فصل جدیدی از این دعواهای سیاسی مجددا بروز خواهد کرد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان