واکنش سردار آزمون به انتخاب سرمربی جدیدش ؛ ستاره تیم ملی درباره دروسی و دیبالا چه گفت؟

مهاجم ایرانی باشگاه آ.س رُم ایتالیا، گفت: دانیله دِروسی مثل جنگجویان می‌ماند و یک سرمربی بسیار خوبی برای تیم ما محسوب می‌شود.

سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال، پس از روزهای سختی که در آ.اس‌رم داشت اکنون به یکی از مهره‌های مهم این تیم پرطرفدار ایتالیایی تبدیل شده است.

وی در گفت‌وگو با سایت باشگاه رم، اظهار داشت: اینجا احساس می‌کنم در خانه هستم و احساس خوبی دارم. در رختکن ما دیبالا به‌عنوان عضوی از تیم قهرمان جهان و ستاره‌های زیادی وجود دارند و کار با آنان آسان است.

آزمون با تمجید از لورنزو پلگرینی کاپیتان تیم رم، عنوان کرد: او مرد بزرگی است که همیشه به بازیکنان می‌کند. پلگرینی، یک کاپیتانی بزرگ، فوتبالیست فوق‌العاده و انسان خوبی است.

وی در مورد نخستین حضورش در رم، بیان کرد: بازی با تورینو بود که هواداران زیادی در ورزشگاه المپیکو بودند و واقعا احساس خوبی داشتم. طرفداران رم باورنکردنی‌ هستند و در هر بازی ورزشگاه را پُر می‌کنند.

به گزارش همشهری آنلاین، آزمون در خصوص تفاوت بازی در ایتالیا نسبت به روسیه و آلمان که سابقه حضور در لیگ این کشورها را دارد، توضیح داد: سری‌آ و بوندسلیگا، رقابت‌های سطح بالایی دارند. ممکن است از نظر فیزیکی یا سرعت، تفاوت‌هایی بین این دو لیگ وجود داشته باشد.

مهاجم تیم ملی ایران که پیش از این گفته بود در کودکی بازی‌های رُم را از تلویزیون تماشا می‌کرده است، افزود: حتی خانواده من نیز فرانچسکو توتی و دروسی را به خوبی می‌شناسند و می‌دانند آنها اسطوره‌های بزرگ رم بودند. میرکو ووچینیچ را هم خیلی دوست داشتم. ادین ژکو و گابریل باتیستوتا نیز دو مهاجمی بودند که آنها را تحسین می‌کردم.

وی در خصوص دانیله دروسی سرمربی رم نیز، گفت: او مانند یک مبارز و جنگجو بسیار پرقدرت است. داشتن او به عنوان مربی بسیار خوب است. انتخاب دروسی تصمیم درستی بود و خوشحالم اتحاد خوبی بین تیم و باشگاه وجود دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان