دستگیری ۹۸ نفر مرتکب جرایم انتخاباتی در استان کرمان

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان خطاب به نامزد‌های انتخاباتی و منتخبین مردم اعلام کرد: همه باید به انتخاب و رای مردم احترام بگذارند چه کسانی که پیروز انتخابات شده اند و چه کسانی که رای لازم را کسب نکرده اند.

98 نفر که مرتکب جرایم و تخلفات انتخاباتی از قبیل خرید و فروش رای و تبلیغات غیر مجاز در استان کرمان شده بودند تحت تعقیب قضایی قرار گرفته و بازداشت شده اند.
 
به گزارش میزان؛ ابراهیم حمیدی با اشاره به مشارکت 50 درصدی کرمانی‌ها در انتخابات روز گذشته، گفت: از مردم ولایت مدار و با بصیرت پایتخت مقاومت جهان اسلام که با وجود شرایط نامناسب جوی و سردی شدید هوا بار دیگر با مشارکت گسترده در انتخابات موجب عزت آفرینی و اقتدار ایران اسلامی در دنیا شدند تشکر و قدردانی می‌نمایم.
 
رئیس کل دادگستری استان کرمان در جلسه شورای معاونین قضائی استان اظهار داشت:خوشبختانه در این دور از انتخابات همچون سنوات قبل شاهد کمترین میزان تخلفات و جرایم انتخاباتی بودیم 
 
نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان خطاب به نامزد‌های انتخاباتی و منتخبین مردم اعلام کرد: همه باید به انتخاب و رای مردم احترام بگذارند چه کسانی که پیروز انتخابات شده اند و چه کسانی که رای لازم را کسب نکرده اند.
 
رئیس شورای قضایی استان کرمان در مورد جرایم انتخاباتی روز رای گیری در سطح استان گفت:طی 24 ساعت گذشته تعداد 98 نفر که مرتکب جرایم و تخلفات انتخاباتی از قبیل خرید و فروش رای و تبلیغات غیر مجاز در استان کرمان شده بودند تحت تعقیب قضایی قرار گرفته و بازداشت شده اند.
 
وی ادامه داد: اکثر این افراد شامگاه جمعه 11 اسفند ماه باصدور دستورات قضایی و قرار تامین مناسب آزاد شده اند و رسیدگی به پرونده سایر متهمان در شعب ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی همچنان ادامه دارد. 
 
حجت الاسلام والمسلمین حمیدی افراد بازداشت شده مربوط به شهرستان‌های سیرجان، بم، جیرفت، بردسیر، بافت، کرمان، ارزوییه، شهربابک، راور، نرماشیر و فهرج است. 
 
وی از اقدامات ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی استان به ویژه دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان کرمان، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، روسای دادگستری و دادستان‌های سراسر استان تشکر و قدردانی نمود و گفت:52 شعبه ویژه جهت رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی در حوزه‌های قضایی سراسر استان تشکیل شد تا به جرایم این حوزه رسیدگی شود.
 
رئیس شورای قضایی استان بیان داشت: شعبات ویژه رسیدگی کننده به جرایم انتخاباتی در روز رای گیری فعال بودند و همچنین روسای دادگستری و دادستان‌ها شهرستان‌های استان کرمان نیز در یازدهم اسفند بر نحوه برگزاری انتخابات در حوزه قضایی خود نظارت کردند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان