سردار برای ماندن در رم حقوقش را کم خواهد کرد

سردار آزمون مهاجم ایرانی با لورکوزن قرارداد دارد و به صورت قرضی در رم توپ می‌زند. درخشش این بازیکن ایرانی و رابطه خوب با هواداران باعث شده است که سران این تیم ایتالیایی به دنبال انتقال دائمی او به پایتخت ایتالیا باشند.

به نظر می‌رسد سردار آزمون با وجود اینکه با بایرلورکوزن قرارداد دارد، به دنبال ادامه حضور در رم است.

به گزارش ایسنا، سردار آزمون مهاجم ایرانی با لورکوزن قرارداد دارد و به صورت قرضی در رم توپ می‌زند. درخشش این بازیکن ایرانی و رابطه خوب با هواداران باعث شده است که سران این تیم ایتالیایی به دنبال انتقال دائمی او به پایتخت ایتالیا باشند. 

آزمون مصمم است که راهی بیابد و یک قرارداد بلندمدت با جالوروسی امضا کند. رم نیز از عملکرد این بازیکن راضی است و دوست دارد او را برای فصل بعد نیز در تیم داشته باشد.

کوریره‌دلواسپورت مدعی است که آزمون حتی ایده کاهش دستمزد خود را برای تسهیل قرارداد بلندمدت با رم ایتالیا مطرح کرده است. بر این اساس آزمون حاضر است حقوق کمتری دریافت کند ولی در رم باقی بماند.

انتظار می‌رود سران رم به زودی با سران بایرلورکوزن تماس بگیرند و وضعیت آزمون و آینده او را ارزیابی کنند. روابط بین دو باشگاه عالی است و جالوروسی امیدوار است که این امر بتواند مذاکرات آسان‌تری را برای آنها رقم بزند.

بایرلورکوزن به‌صراحت اعلام کرده است آزمون در برنامه‌های بلندمدت باشگاه آلمانی جای ندارد و این باعث می‌شود تا رم کار تقریبا راحتی برای مذاکره با لورکوزن داشته باشد.

پیش از این کوریره دلو اسپورت نوشت آزمون می‌خواهد در رم باقی بماند و هر کاری که بتواند انجام می‌دهد تا بتواند لورکوزن را متقاعد کند تا او به صورت دائمی در رم حضور داشته باشد. رم برای دائمی‌کردن قرارداد آزمون باید 12.5 میلیون یورو به لورکوزن بپردازد.

آزمون که در ابتدای فصل در فهرست رم برای لیگ اروپا نبود، اکنون به این فهرست اضافه شده و می‌تواند در اروپا نیز برای تیمش به میدان برود. رم باید در یک هشتم نهایی لیگ اروپا با برایتون دیدار کند. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان