نتایج انتخابات حوزه کرمان و راور اعلام شد (+کل آمار)

نتایج انتخابات حوزه کرمان و راور : محمدرضا پورابراهیمی داورانی با ۵۸ هزار و ۸۵۸ رای نفر سوم و محمدرضا باهنر با ۳۵ هزار و ۲۸۰ رای نفر چهارم شدند.

 رئیس ستاد انتخابات استان کرمان نتیجه انتخابات حوزه کرمان و راور را اعلام کرد

رحمان جلالی دقایقی قبل 12 اسفندماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حوزه انتخابیه کرمان و راور شهباز حسن پور بیگلری با 74 هزار و 219 رای نفر اول و مجید دوستعلی با 71 هزار و 566 رای نفر دوم شدند.

جلالی گفت: محمدرضا پورابراهیمی داورانی با 58 هزار و 858 رای نفر سوم و محمدرضا باهنر با 35 هزار و 280 رای نفر چهارم شدند.

رئیس ستاد انتخابات در ادامه بیان کرد: در حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان عبدالحسین همتی سراپرده با 28 هزار و 344 رای توسط مردم انتخاب شده است.

وی با اشاره به کسب 56 هزار و 492 توسط منتخب مردم (احمد انارکی محمدی) در حوزه انتخابیه رفسنجان و انار بیان کرد: در حوزه جیرفت و عنبرآباد بهنام سعیدی 37 هزار و 621 نفر منتخب مردم شد.

جلالی اظهار کرد: در حوزه انتخابیه منوجان، قلعه گنج، رودبار جنوب، فاریاب، جازموریان و کهنوج منصور شکراللهی 82 هزار و 586 رای را به خود اختصاص داده و مجدد توسط شهرستان‌های جنوبی کرمان انتخاب شد.

وی با اشاره به انتخاب مجدد حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی توسط مردم بم، ریگان، فهرج، نرماشیر و گنبکی با 68 هزار و 354 رای، گفت: در حوزه انتخابیه بردسیر و سیرجان نیز محمد معتمدی زاده با 53 هزار و 715 رای توسط مردم برای نمایندگی مجلس دوازدهم انتخاب شد.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان بیان کرد: در حوزه بافت، رابر و ارزوئیه یاسر سلیمانی با 24 هزار و 911 رای منتخب مردم شد.

وی با اشاره به اینکه 254 هزار و 786 رای در حوزه انتخابیه کرمان و راور داشتیم، افزود: میزان مشارکت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه کرمان و راور 41 درصد و کل استان کرمان حدود 50 درصد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان