پلمب کارگاه تولید موادشوینده غیربهداشتی در تهران

ماموران در بازرسی از این کارگاه تعداد هفت هزار و ۸۰۰ عدد پودر ماشین، یک هزار عدد مایع ظرفشویی، یک هزار و ۳۵۰ عدد مایع ظرفشویی و ۱۰۰ کیسه پودر سدیم فسفات را کشف و ضبط کردند. همچنین کارگاه نیز با دستور مقام قضائی پلمب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از شناسایی و پلمب یک کارگاه تولید موادشوینده تقلبی و غیربهداشتی در این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ خدایی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ چندی پیش ماموران پلیس شهرستان ملارد از فعالیت یک کارگاه تولید موادشوینده تقلبی و غیرمجاز در شهرستان ملارد با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند که در جریان آن مشخص شد گزارش واصله صحیح است.

وی با بیان اینکه در همین راستا نیز هماهنگی با مقام  قضایی انجام و مجوزهای لازم برای انجام عملیات اخذ شد، گفت: ماموران انتظامی با مجوز اخذ شده و به همراه عوامل شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملارد در محل کارگاه مذکور حاضر شده و اقدام به بازرسی از آن کردند. در جریان این بازرسی متصدی کارگاه هیچگونه مدرکی دال بر اخذ مجوزهای بهداشتی و صنفی لازم در این حوزه ارائه نکرد.  

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد ادامه داد: همچنین ماموران در جریان بررسی‌های اولیه متوجه شدند که سه نفر با راه اندازی کارگاهی غیرمجاز، اقدام به تولید انواع مواد شوینده از قبیل مایع ظرفشویی، سفیدکننده، ضدعفونی کننده دست و ... در محل این کارگاه کرده و هیچگونه مجوزی نیز ندارند. همچنین مشخص شد که این افراد در مواردی مواد تولیدی را تحت عناوین و برندهای معروف به فروش رسانده‌اند.

خدایی با اشاره به بازرسی انجام شده گفت: ماموران در بازرسی از این کارگاه تعداد هفت هزار و 800 عدد پودر ماشین، یک هزار عدد مایع ظرفشویی، یک هزار و 350 عدد مایع ظرفشویی و 100 کیسه پودر سدیم فسفات را کشف و ضبط کردند. همچنین کارگاه نیز با دستور مقام قضائی پلمب شد.

وی با اشاره به دستگیری سه نفر در این عملیات پلیسی خاطرنشان کرد:  کارشناسان ارزش کالای کشف شده در این کارگاه غیرمجاز را دستکم 30 میلیارد ریال برآورد کردند. در ادامه نیز برای هر سه متهم پرونده‌ای تشکیل شد و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان