نیمار و آرزوی هم تیمی شدن مجدد با لیونل مسی!

ستاره برزیلی پس از پایان کار در فوتبال اروپا، مسیر کاملا متفاوتی از رفیق آرژانتینی‌اش برگزید و راهی لیگ عربستان و باشگاه الهلال شد. با این حال نیمار امیدوار است بار دیگر بازی در کنار لئو مسی را تجربه کند.

وینگر برزیلی الهلال که در دو مقطع با لئو مسی هم‌تیمی بود، امیدوار است بار دیگر در کنار دوست آرژانتینی‌اش بازی کند.

نیمار امیدوار است برای سومین بار هم‌تیمی لیونل مسی شود.

به گزارش طرفداری به نقل از ESPN، نیمار و لیونل مسی حدود 6 سال و در دو مقطع (4 سال در بارسلونا و 2 سال در پاری سن ژرمن) در کنار هم بازی کردند. نیمار درخشان‌ترین روزهای دوران حرفه‌ای‌اش را همراه با مسی و سوارز در بارسلونا سپری کرد و تجربه قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد. ستاره برزیلی پس از پایان کار در فوتبال اروپا، مسیر کاملا متفاوتی از رفیق آرژانتینی‌اش برگزید و راهی لیگ عربستان و باشگاه الهلال شد. با این حال نیمار امیدوار است بار دیگر بازی در کنار لئو مسی را تجربه کند.

نیمار که امروز برای تماشای مسابقات فرمول 1 راهی بحرین شده بود، در مصاحبه‌ با خبرنگاران گفت: من و مسی دوباره کنار هم بازی کنیم؟ واقعاً امیدوارم این اتفاق رخ دهد. امیدوارم دوباره در کنار هم بازی کنیم. لئو انسان بزرگی است و همه او را می‌شناسند. فکر می‌کنم او در اینتر میامی خوشحال است و اگر او خوشحال باشد، پس من هم خوشحالم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان