استاندار: انتخابات تهران احتمالا به دور دوم برود

شمارش ها هنوز ادامه دارد  و امیدواریم تا ظهر بتوانیم کار را به اتمام برسانیم. ممکن است انتخابات به دور دوم کشیده شود. کسی که ۲۰ درصد آرا را کسب کند وارد مجلس و کسی که نتواند به دور دوم انتخابات می رود.

استاندار تهران گفت: احتمال به دور دوم رفتن انتخابات مجلس در تهران وجود دارد.

به گزارش  ایسنا؛ علیرضا فخاری در یک برنامه تلویزیونی با بیان اینکه  موضوع انتخابات حدود بیش از 200 روز قبل آغاز شده بود، اظهار کرد:  ابزار احراز هویت قبل از ساعت 8 مهیا بود. همکاران از 4 صبح پای کار بودند و توانستند صندوق ها و ابزار و تعرفه ها را انتقال دهند. انتخابات تا ساعت 24 تمدید شد و پس از آن از افرای که در حوزه رای گیری بودند  رای گیری انجام شد و آخرین رای تا 2 صبح ادامه داشت. سنت انتخاباتی مردم این است که بعد از ظهر حاضر می شوند  اما مهم محصول نهایی است.

استاندار گفت: شمارش ها هنوز ادامه دارد  و امیدواریم تا ظهر فردا بتوانیم کار را به اتمام برسانیم. ممکن است انتخابات به دور دوم کشیده شود. کسی که 20 درصد آرا را کسب کند وارد مجلس و کسی که نتواند به دور دوم انتخابات می رود.

وی با بیان اینکه در استان تهران 3 هزار و 647 نفر داوطلب نهایی داشتیم، ادامه داد: 6 هزار و 811 شعبه اخذ رای داشتیم و 13 هزار صندوق در استان توزیع و 5 هزار شعبه در تهران بزرگ مستقر شد و عوامل اجرایی این شعب بالای 140 هزار تخمین زده شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان