رئیس کانون کارگران بازنشسته: بدترین شرایط اقتصادی ۵۰ سال اخیر را شاهد هستیم/ منتظر عملی شدن وعده حداقل حقوق ۱۰ میلیونی هستیم

رئیس کانون کارگران بازنشسته افزایش سلیقه ای دستمزد را غیر قانونی بر شمرد و اظهار داشت: وقتی بودجه صدا و سیما ۲۰۰ درصد رشد دارد اما سزاوار است که افزایش حقوق ها کم باشد .مگر بازنشستگان و کارگران تورم را ایجاد می کنند که باید تاوان دهند؟

تشکر از جامعه کارگری و بازنشستگان تأمین اجتماعی باید عملی باشد و تشکر زبانی مشکلی از بازنشستگان راحت نخواهد کرد.

رئیس کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی تهران با اشاره به حضور حماسی مردم در انتخابات مجلس و خبرگان رهبری گفت: حالا نوبت مسولان است که با عمل خود و اجرای ماده 41 قانون کار دل کارگران و بازنشستگان را شاد کنند.

علی دهقان کیا در گفتگو با خبرنگار عصر خبر افزود: با وجود تبلیغات گسترده دشمنان کشور برای تحریم انتخابات و این که مردم در بدترین شرایط اقتصادی 50 سال اخیر هستند و بی مهری های زیادی دیده اند اما آنها پای کار انتخابات آمدند و نمایندگان خود را انتخاب کردند.

او تصریح کرد: البته مسولان باید پیام مردم را مد نظر قرار دهند و آن این که روال کارها تغییر کند وگرنه فاصله بین مردم و مسولان به شکاف عمیقی تبدیل می شود که پر کردن آن کار دشواری خواهد بود.

رئیس کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی تهران مصوبات شورای عالی کار درباره دستمزد را در زندگی 70 درصد مردم دخیل دانست و گفت: اگر به ماده 41 قانون کار ، مواد 96 و 111 قانون تامین اجتماعی تورم توجه شود به طور قطع مردم در مرحله دوم انتخابات حضور گسترده تری خواهند داشت.

وی افزایش سلیقه ای دستمزد را غیر قانونی بر شمرد و اظهار داشت: وقتی بودجه صدا و سیما 200 درصد رشد دارد اما سزاوار است که افزایش حقوق ها کم باشد .مگر بازنشستگان و کارگران تورم را ایجاد می کنند که باید تاوان دهند؟

دهقان کیا گفت: اگر دولت مازاد بر تورم افزایش حقوق در شورای عالی کار مصوب کند نشان می دهد که دلش با بازنشستگان و کارکران است.

او تاکید کرد: تشکر از جامعه کارگری و بازنشستگان تأمین اجتماعی باید عملی باشد و تشکر زبانی مشکلی از بازنشستگان راحت نخواهد کرد

وی با انتقاد شدید از مصوبه سال گذشته شورای عالی کار درباره دستمزد گفت: منتظریم طبق قانون و قول معاون اول رئیس جمهور حداقل حقوق ها برای سال آینده حدود 10 میلیون تومان شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان