کشف بیش از ۴ تن انواع مواد مخدر در استان آذربایجان غربی

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی: با مجاهدت‌ها و تلاش‌های مستمر پلیس، در این رابطه ۴ تن و ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح استان کشف و ضبط شد.

کشف بیش از 4 تن انواع مواد مخدر در استان آذربایجان غربی

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف بیش از 4 تن انواع مواد مخدر در طول سال جاری با مجاهدت های شبانه روزی ماموران گمنام پلیس مبارزه با مواد مخدر، خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رحیم جهانبخش صبح یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در راستای مبارزه بی امان با پدیده شوم اعتیاد و مواد مخدر در سطح استان با اشراف اطلاعاتی ماموران گمنام پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام چندین عملیات گسترده نهایتاً 61 باند و شبکه قاچاق و ترانزیت مواد مخدر منهدم و تعداد 297 نفر قاچاقچی و بیش از 2هزار نفر توزیع کننده و خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

وی در ادامه با اشاره به بسیج امکانات و تجهیزات پلیسی سطح استان برای مبارزه با مواد مخدر، تصریح کرد: با تلاش های شبانه روزی همکارانم، 219 نقطه آلوده پاکسازی و تعداد بیش از 13 هزار نفر معتاد متجاهر از سطح معابر شهری جمع آوری و تحویل مراکز ترک اعتیاد در سطح استان شدند.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی افزود: با مجاهدت ها و تلاش های مستمر پلیس، در این رابطه 4 تن و 700 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح استان کشف و ضبط شد.

سردار جهانبخش از مردم استان درخواست کرد که در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع و همچنین شماره تلفن 197 پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان