از سرگیری سرویس‌ دهی در خط یک متروی تهران

هادی زند با بیان اینکه حرکت قطارها در تمام ایستگاه‌های خط یک از سر گرفته شده است، گفت: ساعت ۱۹:۱۰ امروز، به علت بروز حریق در سیستم الکترونیکی RS در ایستگاه شوش، برق خط یک حدفاصل ایستگاه‌های ۱۵ خرداد تا شهید بخارایی قطع و حرکت قطارها متوقف شده بود که این مشکل برطرف شده و اکنون خدمات‌رسانی در این خط بدون مشکل در حال انجام است.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران از رفع مشکل قطع برق و از سرگیری خدمات‌رسانی به مسافران حدفاصل ایستگاه‌های 15 خرداد تا شهید بخارایی خبر داد.
 
به گزارش ایسنا، هادی زند با بیان اینکه حرکت قطارها در تمام ایستگاه‌های خط یک از سر گرفته شده است، گفت: ساعت 19:10 امروز، به علت بروز حریق در سیستم الکترونیکی RS در ایستگاه شوش، برق خط یک حدفاصل ایستگاه‌های 15 خرداد تا شهید بخارایی قطع و حرکت قطارها متوقف شده بود که این مشکل برطرف شده و اکنون خدمات‌رسانی در این خط بدون مشکل در حال انجام است.
 
وی با تأکید بر اینکه حریق پست برق ایستگاه شوش در همان دقایق ابتدایی توسط سازمان آتش‌نشانی اطفا شد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه آسیبی به مسافران و شهروندان وارد نشد.
 
زند تصریح کرد: با تلاش کارکنان و تکنسین‌های فنی شرکت بهره‌برداری مترو تهران، برق این بخش از خط یک در ساعت21:05 وصل و خدمات‌رسانی از سر گرفته شده است.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان