مشکل آب ۲۴۳ روستای سیل زده سیستان و بلوچستان برطرف شد

علی‌اکبر محرابیان در جلسه ستاد مدیریت بحران استان سیستان و بلوچستان از عملکرد به موقع پرسنل شرکت برق در سیلاب سیستان و بلوچستان تقدیر کرد.

وزیر نیرو در جلسه ستاد مدیریت بحران استان سیستان و بلوچستان از عملکرد به موقع پرسنل شرکت برق در سیلاب سیستان و بلوچستان تقدیر کرد.

به گزارش تسنیم، علی‌اکبر محرابیان در جلسه ستاد مدیریت بحران استان سیستان و بلوچستان از عملکرد به موقع پرسنل شرکت برق در سیلاب سیستان و بلوچستان تقدیر کرد.

محمد رئیسی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان نیز اظهار داشت: هم‌اکنون برق تمام روستاهای فاقد برق استان سیستان‌وبلوچستان پایدار است.

وی با اشاره به تخصیص 10 میلیارد تومان اعتبار جهت اصلاح شبکه برق مناطق آسیب دیده ناشی از سیلاب، از آمادگی تمامی تیم‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان جهت اعلام جدید هشدار هواشناسی خبر داد.

رئیسی همچنین از اعمال بیش از 41 میلیارد تومان، تخفیف در صورت حساب مشترکان برق مناطق فاقد شبکه گازرسانی در سطح استان خبر داد.

برطرف شدن مشکل شبکه آب 243 روستای تحت تأثیر سیل

منصور بیجار، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان نیز گفت: از 252 روستای 12 شهرستان استان که شبکه آب وتصفیه خانه آنها بر اثرسیلاب دچار مشکل و آسیب شده بود؛ تاکنون 243 روستا آبدار شده‌اند.

وی افزود: از این تعداد روستای آسیب دیده در حوزه تأمین آب و آبرسانی، تنها 9 روستا همچنان دچار مشکل می‌باشند که با حضور خوب تمامی عوامل و امکانات موجود در منطقه تا فردا در صورت پایدار بودن شرایط جوی منطقه، این مشکل نیز برطرف خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان