هوای تهران برای گروه‌های حساس ناسالم است

توصیه می‌شود تمامی شهروندان بویژه گروه‌های حساس اعم کودکان، سالمندان، بیماران قلبی و تنفسی از تردد در فضای باز خودداری کرده و نیز با توجه به نزدیک شدن به روز‌های پایانی سال و افزایش ترافیک، از هرگونه تردد غیرضروری با خودرو‌های شخصی خودداری کنند.

بر اساس اطلاعات دریافت شده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای شهر تهران، شاخص کیفیت هوا برای گروه‌های حساس ناسالم است.

به گزارش مهر، بر اساس اطلاعات دریافت شده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای شهر تهران، میانگین شاخص کیفیت هوا در 24 ساعته گذشته منتهی به ساعت 8 صبح سه‌شنبه 15 اسفند، 128 و آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون بوده و در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشته است.

همچنین متوسط 24 ساعته کیفیت هوا در ایستگاه‌های پیروزی، شهرداری منطقه 4، شهرداری منطقه 11 و شهرداری منطقه 19 در شرایط ناسالم برای همه گروه‌ها قرار دارد.

بر اساس اطلاعات دریافتی از اداره کل هواشناسی استان تهران در تاریخ 15 اسفند، آسمان تهران تا صبح پنجشنبه به دلیل عدم وزش باد قابل ملاحظه و پایداری نسبی در مناطق پرتردد بخش‌های مرکزی و نیمه جنوبی استان، همچنین سرمای هوا، دارای غبار محلی، انباشت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا برای گروه‌های حساس خواهد بود.

بر این اساس توصیه می‌شود تمامی شهروندان بویژه گروه‌های حساس اعم کودکان، سالمندان، بیماران قلبی و تنفسی از تردد در فضای باز خودداری کرده و نیز با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و افزایش ترافیک، از هرگونه تردد غیرضروری با خودروهای شخصی خودداری کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان