ثبت نام طرح ترافیک و کارت بلیت خبرنگاران به هفته آینده موکول شد

کمره ای معاون رسانه مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران: خبرنگاران می‌توانند از هفته آینده نسبت به ارسال مدارک و نام‌نویسی اقدام کنند.

در حالی که قرار بود فرآیند ثبت نام طرح ترافیک و کارت بلیت خبرنگاری از صبح امروز آغاز شود، اما از ابتدای صبح با مراجعه به سامانه «تهران من» امکان بارگذاری اطلاعات در سامانه فراهم نبود و طبق اعلام شهرداری تهران آغاز ثبت‌نام ها از هفته آینده امکان پذیر است.

کمره ای معاون رسانه مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران در گفت‌وگو با ایسنا، درباره میزان سهمیه رسانه‌ها برای طرح ترافیک خبرنگاری در سال 1403 گفت: امیدواریم با مصوبه اعضای شورای شهر تهران، بتوان تا حدودی شاهد افزایش سهمیه طرح ترافیک خبرنگاری برای رسانه‌ها باشیم. 

وی همچنین با اشاره به فرارسیدن زمان ثبت‌نام خبرنگاران برای طرح ترافیک خبرنگاری، افزود: خبرنگاران می‌توانند از هفته آینده نسبت به ارسال مدارک و نام‌نویسی اقدام کنند. 

معاون رسانه مرکز ارتباط شهرداری تهران همچنین در خاتمه تأکید کرد: سهمیه‌ طرح ترافیک خبرنگاری سال جاری تا زمان پایان تخصیص سهمیه‌های سال 1403 اعتبار خواهد داشت و در حال مذاکره برای افزایش مبلغ کارت بلیت تخصیصی به خبرنگاران هستیم. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان