فرمانده نیروی دریایی ارتش:

اقدام تکاوران حرفه‌ای جرات اظهار وجود از بیگانگان را گرفته است

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه امروز با توان تولید تجهیزات به روز، شاهد پیچیدگی تجهیزات رزمی در تیپ‌های تکاوری هستیم، اظهار کرد: رفتار حرفه‌ای تکاوران نداجا در توقیف کشتی‌های نفتکش متخلف، موجب شد تا تیم‌های اسکورت نظامی بیگانگان مستقر در آن‌، حتی جرات اظهاروجود هم نکنند.

امیر دریادار شهرام ایرانی دیروز در جمع فرماندهان، مدیران، تکاوران و تفنگداران نیرو دریایی منطقه یکم نداجا در استان هرمزگان، اظهار کرد: به یاری خداوند و تخصص همرزمانم در نیروی دریایی ارتش، توان تولید تجهیزات بروز را داریم و امروز شاهد پیچیدگی تجهیزات رزمی در تیپ‌های تکاوری هستیم.

به گزارش ایرنا، وی با اشاره به اینکه همواره به اصل توسعه یافتگی در نیروی دریایی ارتش، تاکید داشته‌ایم، بیان کرد: راهبردی، یعنی قدم بلند برداشتن و شاهدیم که در رزمایشات بین المللی، نیروهای سایر کشورها، به اقتدار نیروی دریایی راهبردی ارتش و گام های بلند نداجا در انجام مأموریت های بین المللی، اذعان دارند.

اقتدار فنی در نیروی دریایی راهبردی ارتش، موتور محرک اقتدار نظامی و دفاعی است

اقدام تکاوران حرفه‌ای جرات اظهار وجود از بیگانگان را گرفته است

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش همچنین در مراسم چهارمین گردهمایی افسران فنی نداجا در منطقه یکم دریایی امامت بندرعباس گفت: اقتدار فنی در نیروی دریایی راهبردی ارتش، موتور محرکت اقتدار نظامی و دفاعی است.

دریادار ایرانی ادامه داد: قدردان زحمات همه افسران فنی و مهندسین نیروی دریایی راهبردی ارتش که به‌صورت دورسخنی در این همایش حضور دارند، هستیم.

وی بیان کرد: اینکه امروز چهار ناوگروه در اقیانوس‌ها مشغول انجام ماموریت صیانت دریایی و حراست از منابع و منافع ایران عزیز هستند؛ به پشتوانه تلاش دست‌های شما افسران فنی و مهندسین متخصص در نیروی دریایی راهبردی ارتش انجام شده است.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش تصریح کرد: افسران فنی و مهندسی رزمی در نیروی دریایی راهبردی یک فرهنگ است و در ارتقای سطح این حوزه، آینده نگری و آینده نگاری کرده‌ایم.

وی گفت: حضور ناوشکن دنا در رزمایش میلان2024 هندوستان و آماده‌سازی پس از حضور در مأموریت ناوگروه 86، موجب حیرت سایر کشورهای شرکت کننده در آن رزمایش شد.

دریادار ایرانی همچنین یادآور شد: نخستین دشمن عدم شناخت ظرفیت‌های خود است، چرا که شناخت ظرفیت‌ها موجب پرهیز از روزمرگی شده و شکست غفلت را به دنبال دارد.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش ادامه داد: تقویت قرارگاه فنی در نیروی دریایی راهبردی ارتش، دسترسی به مزیت برتری و مولفه اقتدار را افزایش می‍دهد.

در چهارمین گردهمایی افسران فنی نیروی دریایی راهبردی ارتش که با حضور امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش، امیر دریادار حمزه علی کاویانی و فرماندهان و مدیران این نیروی راهبردی، در منطقه یکم امامت نداجا بندرعباس برگزار شد، پیشکسوتان و افسران فنی نمونه مورد تشویق و قدردانی قرار گرفتند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان