خبر خوب برای پرسپولیس؛ عیسی در بهترین فرم

پرسپولیس نیم‌فصل اول را در شرایطی به پایان رساند، که از فقر گلزن تمام عیار رنج می‌برد، این تیم در تعطیلات زمستانی دغدغه جذب مهاجم را داشت و بهترین اتفاق برای این تیم بازگشت عیسی آل‌کثیر مهاجم فصل گذشته این تیم بود و تاکنون توانسته هواداران این تیم را امیدوار سازد.

عیسی آل‌کثیر در این فصل در بهترین فرم ممکن قرار دارد.

به گزارش فوتبال 360، پرسپولیس نیم‌فصل اول را در شرایطی به پایان رساند، که از فقر گلزن تمام عیار رنج می‌برد، این تیم در تعطیلات زمستانی دغدغه جذب مهاجم را داشت و بهترین اتفاق برای این تیم بازگشت عیسی آل‌کثیر مهاجم فصل گذشته این تیم بود و تاکنون توانسته هواداران این تیم را امیدوار سازد.

حضور مختصر و مفید عیسی

عیسی آل‌کثیر نیم‌فصل اول در سپاهان بازی کرد و در انبوه عناصر هجومی این تیم، این بازیکن چندان مجال حضور در زمین پیدا نکرد. آل‌کثیر اما در همان فرصت‌های کوتاهی که به این بازیکن داده شد، خوش درخشید. عیسی در سپاهان 4 گل زد، 2 پاس گل داد و یک پنالتی گرفت. آل‌کثیر با توجه به مشکلاتی که سپاهان در عدم رعایت سقف بودجه داشت، مجبور به ترک سپاهان شد و به پرسپولیس پیوست.

هر 90 دقیقه بیشتر از یک گل برای آل‌کثیر

آل‌کثیر برای سپاهان 577 دقیقه در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بازی کرد. این بازیکن برخلاف دوران بازیگری در سپاهان، مهره اصلی هجومی پرسپولیس است و در 3 دیداری که در لیگ برتر و جام حذفی در پرسپولیس حضور داشته در مجموع 212 دقیقه به میدان رفته و مجموع دقایق این بازیکن به 789 دقیقه رسیده است.

آل‌کثیر در پرسپولیس هم برابر تراکتور و هم برابر نفت‌وگاز گچساران موفق به گلزنی شد. آل‌کثیر تا به اینجای فصل مجموعاً کمتر از 9 بازیِ کامل برای پرسپولیس و سپاهان انجام داده و کلاً روی 9 گل تاثیرگذار بوده است. با این اوصاف، حالا پرسپولیسی‌ها می‌توانند به ادامه فصل خوش‌بین باشند که مهاجمی را در اختیار دارند که علاوه بر اینکه متخصص گلزنی در بازی‌های بزرگ است، در هر بازی هم می‌توانند روی اثربخشی این بازیکن حساب ویژه‌ای باز کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان