هشدار دادستانی به جایگاه‌ داران سوخت : مردم ناراضی باشند، بازداشت می‌شوید

افشین صالحی‌نژادخطاب به همه جایگاه‌ داران بنزین در خصوص چرایی ارائه نکردن خدمات به مردم، گفت: در هر جایگاه روزانه یک کارت سوخت به میزان ۸ هزار لیتر برای  خدمات به مردم شارژ می‌شود، در سراسر کشور به مردم خدمات می‌دهند به جز در جنوب کرمان!

دادستان‌ جیرفت کرمان گفت: اگر جایگاهی از دادن سوخت به مردم امتناع کرد، مردم با پلیس 110 تماس بگیرند و فورا شخص مورد نظر بازداشت می‌شود.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ افشین صالحی‌نژادخطاب به همه جایگاه‌داران بنزین در خصوص چرایی ارائه نکردن خدمات به مردم، گفت: در هر جایگاه روزانه یک کارت سوخت به میزان 8 هزار لیتر برای  خدمات به مردم شارژ می‌شود، در سراسر کشور به مردم خدمات می‌دهند به جز در جنوب کرمان!
 
وی تصریح کرد: از این تاریخ اگر جایگاهی در شهرستان جیرفت این تخلف را انجام دهد مسئولیت متوجه شخص مدیر جایگاه است، مدیریت ضعیف دیگر قابل پذیرش نیست، مردم دیگر تحمل این وضعیت را ندارند.
 
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت افزود: خودرو‌های کددار باید ساماندهی شوند؛ اگر خارج از مقصد مشخص شده تردد کنند فورا توقیف و راننده آن مورد پیگرد قانونی قرار می‌گیرد.
 
وی در خصوص طرح شکایت‌های راننده‌های خودرو‌های سنگین از بعضی از جایگاه‌ها گفت: راننده‌های خودرو‌های سنگین از پرداخت‌های غیر قانونی به تعدادی از پمپ چی‌های معلوم‌الحال خسته شده‌اند، بیش از پنجاه شکایت در کشو میز من وجود دارد، در شأن شما نیست.
 
دادستان جیرفت بیان کرد: بین شما قطعا افراد خدا ترسی وجود دارد که اجازه نمی‌دهد حتی یک نوبت نیز جابجا شود؛ اما یک متخلف همه افراد را زیر سوال می‌برد.
 
وی در خصوص تامین امنیت جایگاه‌ها نیز گفت: نیروی انتظامی موظف است در شبانه‌روز به جایگاه‌های توزیع بنزین و گازوئیل سرکشی کند.
 
وی خطاب به مردم بیان کرد: در صورت مشاهده تخلف کاربر نازل با پلیس تماس بگیرد؛ اگر شخصی مستقیم درگیری و اخلال در نظم ایجاد کند با وی نیز برخورد می‌شود.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان