پرسپولیس و فولاد؛ رقابت دو تیم با تغییرات بسیار و چهره ای متفاوت

در چهارچوب دیداری از هفته نوزدهم لیگ برتر، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی از فولاد خوزستان میزبانی خواهد کرد؛ دیداری حساس که آخرین نبرد سرخپوشان پایتخت پیش از دربی شماره ۱۰۳ به حساب می‌آید.

پرسپولیس و فولاد با تغییرات بسیاری نسبت به نیم‌فصل هم به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش طرفداری، در چهارچوب دیداری از هفته نوزدهم لیگ برتر، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی از فولاد خوزستان میزبانی خواهد کرد؛ دیداری حساس که آخرین نبرد سرخپوشان پایتخت پیش از دربی شماره 103 به حساب می‌آید.

اما شرایط دو تیم نسبت به بازی دور رفت که با پیروزی 2-0 پرسپولیس به پایان رسید، زمین تا آسمان تفاوت دارد. در آن مسابقه، یحیی گل‌محمدی هدایت پرسپولیس را برعهده داشت و اولی گلادیسون به عنوان سرمربی موقت جانشین علیرضا منصوریان شده بود. برای بازی برگشت اما نام‌های جدیدی روی نیمکت هر دو تیم دیده می‌شود. اوسمار ویرا سکاندار پرسپولیس شده و احمد آل‌نعمه هم پس از دوره‌ای موقت، حالا رسما سرمربی فولاد است.

از ترکیب اصلی پرسپولیس در آن مسابقه، محمد عمری و میلاد سرلک راهی خدمت سربازی شدند و در سمت دیگر، فولاد نام گادوین منشا و محمد آبشک را از لیست خارج و ایوب والی هم از میادین فوتبال حرفه‌ای به عنوان بازیکن خداحافظی کرد.

نکته خاص‌تر اما شرایط گلزنان پرسپولیس در دیدار دور رفت مقابل فولاد است. مرتضی پورعلی‌گنجی و یاسین سلمانی مدت پس از این مسابقه، هر دو از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شده و ادامه فصل را از دست دادند. حتی شهاب زاهدی که پاس گل یاسین سلمانی را ارسال کرد، در نقل و انتقالات نیم‌فصل از پرسپولیس جدا شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان