چرا عضو هیات رئیسه والیبال از سمتش استعفا داد؟

ناصر میرفخرایی با ارسال نامه‌ای به فدراسیون والیبال از سمتش در هیات‌رئیسه، کمیته فنی و سخنگوی هیات‌رئیسه استعفا کرد.

عضو هیات‌رئیسه فدراسیون والیبال درباره دلایل استعفایش توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش ایسنا، ناصر میرفخرایی با ارسال نامه‌ای به فدراسیون والیبال از سمتش در هیات‌رئیسه، کمیته فنی و سخنگوی هیات‌رئیسه استعفا کرد.

عضو مستعفی هیات‌رئیسه و کمیته فنی والیبال در گفت‌وگو با ایسنا به استعفای خود از فدراسیون والیبال اشاره و بیان کرد: مدتی است تعدادی از اعضای خانواده والیبال معترض‌اند و به من می‌گویند به حرمت شما سکوت می‌کنیم اما گفتم اگر بدانم حضورم باعث می‌شود احقاق حق نکنید، نمی‌مانم. در والیبال بیش از 50 سال سابقه دارم و همیشه حافظ منافع والیبال بوده‌ام. هیچوقت بابت خودم حرفی نزده‌ام اما نباید حقی ضایع شود.

او مدعی شد: الان فضایی بر فدراسیون حاکم شده که یکی‌یکی عذر بزرگ‌ترها را می‌خواهند. از طرفی یکی از کاندیداها الان در فدراسیون حضور دارد. سه ماهی است که تبلیغاتش را شروع کرده است و از امکانات فدراسیون استفاده می‌کند. تعدادی معترض بودند که اگر فدراسیون امکانات در اختیار این کاندیدا گذاشته است چرا فضا را به بقیه هم نمی‌دهند. با وجود چنین مسائلی بهتر بود استعفا بدهم.

میرفخرایی در پاسخ به این سوال که استغفایش مورد موافقت فدراسیون قرار گرفته است، بیان کرد: نمی‌دانم چون از فدراسیون با من تماس نگرفته‌اند. شنبه هم جلسه کمیته فنی است که دیگر شرکت نمی‌کنم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان