ابلاغ شهریه مدارس غیردولتی در فروردین ۱۴۰۳

احمد محمودزاده در گردهمایی مدیران کل آموزش و پرورش استان‌های کشور در هتل آسمان کرمان گفت: در سال جاری برای اولین بار خرداد ماه شهریه مدارس غیردولتی ابلاغ شد و برای سال آینده در تلاشیم تا فروردین ۱۴۰۳ شهریه ها تعیین و ابلاغ شود.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: شهریه مدارس غیردولتی فروردین 1403 ابلاغ می‌شود.
 
به گزارش ایسنا، احمد محمودزاده در گردهمایی مدیران کل آموزش و پرورش استان‌های کشور در هتل آسمان کرمان گفت: در سال جاری برای اولین بار خرداد ماه شهریه مدارس غیردولتی ابلاغ شد و برای سال آینده در تلاشیم تا فروردین 1403 شهریه ها تعیین و ابلاغ شود.
 
وی افزود: برای اینکه معلمان مدارس غیردولتی از حقوق قانون کار و بیمه کامل بهره مند شوند بایستی آموزگاران در مدارس ابتدایی 31 ساعت و دبیران در مدارس متوسطه 35 ساعت کار کنند تا با توجه به اینکه سامانه کارکنان آموزش و پرورش به سامانه تامین اجتماعی متصل است این مهم محقق شود.
 
رئیس سازمان مدارس و مراکزغیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: شهریه فوق برنامه در مدارس غیردولتی نه اجباری است نه اختیاری و به تناسب شرایط درباره آن تصمیم گیری می شود.
 
محمودزاده ضمن تشریح آیین‌نامه استقرار مدارس غیردولتی گفت: در پی اجرای رویداد زبان خارجی هم هستیم با این رویکرد که محتوای کتاب‌های آموزش زبان انگلیسی متناسب با فرهنگ خودمان باشد.
 
وی اظهارکرد: در خصوص شهریه مدارس غیردولتی باید شهریه‌های پایین ترمیم، شهریه‌های بالا کنترل و شهریه‌های متوسط متوازن شود، در حوزه نظارت بر مدارس غیردولتی هم تاکید مقام معظم رهبری است که "مدارس غیردولتی را نباید فارغ از نظارت دانست" در همین راستا و در پی نظارت‌های دقیق 886 مرکز غیردولتی غیرمجاز پلمب شده است.
 
به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش؛ رئیس سازمان مدارس و مراکزغیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: توانمندسازی و ارتقای صلاحیت‌های حرفه‌ای نیروی انسانی بسیار اهمیت دارد، در همین مسیر 360 ساعت پودمان برگزار می شود، نیروهای مدارس غیردولتی هم مثل سایر نیروها باید حتما گزینش شوند و رشته متناسب داشته باشند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان