روایت امیرحسین ثابتی از اولین دیدارش با مردم: مسوولان در دسترس نیستند

اما شیرین ترین قسمت جلسه جایی بود که خانم دکتر خزعلی پرچم حرم حضرت عباس علیه السلام را برای هدیه آورد و جلسه را متبرک نمود.

امیر حسین ثابتی ، منتخب تهران در مجلس شورای اسلامی نوشت:
جلسه دیروز با مردم تهران سه ساعت و نیم طول کشید. همه تیپ هم آمده بودند، پیر و جوان، چادری و مانتویی، از کسانی که آمده بودند فقط تبریک بگویند تا کسانی که برای گفتن مشکلات شان آمده بودند و...
 
آنقدر مسئولان در دسترس مردم نبوده اند که تکثر مسائل مطرح شده در جلسه بسیار گسترده بود. بعضی سوالات و نکات مربوط به مجلس بود که یادداشت کردم تا پیگیری کنم اما فکر کنم بعضی فکر میکردند من رئیس جمهور شده ام و یک دکمه جادویی برای حل همه مشکلات دارم که باید از آن استفاده کنم.
بعضی مشکلات هم مستقیما ربطی به مجلس نداشت و مسئول مستقیم حل آنها قوه قضاییه یا شهرداری و سایر دستگاه ها بود اما از آنجا که مردم هیچکدام از این آقایان را نمیتوانند ببینند، نامه ها را گرفتم تا حداقل به دست مسئولان مربوطه برسانم.
 
اما شیرین ترین قسمت جلسه جایی بود که خانم دکتر خزعلی پرچم حرم حضرت عباس علیه السلام را برای هدیه آورد و جلسه را متبرک نمود.
 
بعضی سوالات هم صرفا سیاسی بود؛ از جمله اینکه یک نفر پرسید آیا برای ریاست مجلس کاندیدا میشوید؟ قاطعانه گفتم خیر! و توضیح دادم هرچه در فضای مجازی می بینید را باور نکنید، این تصاویر و عکسهایی هم که به شوخی در کانالها و گروه ها منتشر کرده اند برای بنده جز دردسر چیز دیگری ندارد، اگر قرار به حل مشکلات مردم باشد باید صبورانه کار کرد و از این حواشی گذشت.
 
ان شالله با (https://t.me/tasavirearchivi/33) ادامه این مدل جلسات عمومی با مردم، تلاش میکنم بخشی از حرفهایی که قبل از انتخابات گفتم را در عمل امتداد دهم.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان