رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح : در دوران کرونا نظام آموزشی ، ما را به سمت فضای مجازی برد و بستری برای شکل گیری اغتشاشات در سال‌های گذشته شد

وی تبیین و روشنگری را مهم دانست و گفت: در دوران کرونا نظام آموزشی دنیا در برخی از کشور‌ها تعطیل نشد، ولی در نظام آموزشی ما به سمت فضای مجازی آورده شد، در حالی که در همان کشور‌ها استفاده از فضای مجازی برای دانش آموزان محدود بود و حال آنکه این فضای مجازی بستر مناسبی برای شکل گیری اغتشاشات در سال‌های گذشته شد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با بیان اینکه باید قدردان نیرو‌های مسلح خودمان باشیم و ما باید از آن‌ها صیانت کنیم، گفت: انسداد مرزی برای افزایش امنیت باید در مرز‌ها انجام شود.
 
به گزارش تسنیم، شورای اداری و شورای تامین شهرستان تربت حیدریه، با حضور حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان، رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح و مدیران سازمان قضایی نیرو‌های مسلح خراسان رضوی، رئیس دادسرای نظامی ناحیه تربت حیدریه، امام جمعه تربت حیدریه، فرماندار، نماینده تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی و دیگر مدیران دستگاه‌های اجرایی و نظامی و انتظامی این شهرستان برگزار شد.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین پورخاقان، رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در شورای تامین شهرستان تربت حیدریه گفت: باید در ماه شعبان برای ورود به ماه رمضان آماده شویم و فردی می‌تواند به سرمنزل مقصود برسد که خود را ملزم به تبعیت از ائمه علیهم السلام بداند و اگر میخواهیم خدا را دوست داشته باشیم باید از پیامبر تبعیت کنیم و این پیوند را نباید فراموش کنیم، زیرا الان دوران غیب کبری امام‌عصر عج است و آنچه بین ما و ایشان واسطه است ولایت فقیه است و اگر از منویات، ولی فقیه عقب افتادیم ما به مشکل برخوردیم و هرجا تبعیت از منویات کردیم موفق بودیم.
 
وی با نگرانی از وضعیت موجود مردم بی گناه غزه گفت: اگر رژیم صهیونیستی 15 مهر ماه در عملیات طوفان الاقصی از حماس شکست خورده است چرا زنان و کودکان غزه را می‌کشد؟ 
 
وی خاطرنشان کرد: قرار صادره از سوی دادگاه لاهه نیز در این خصوص متاسفانه ضعیف بود.
 
وی تبیین و روشنگری را مهم دانست و گفت: در دوران کرونا نظام آموزشی دنیا در برخی از کشور‌ها تعطیل نشد، ولی در نظام آموزشی ما به سمت فضای مجازی آورده شد، در حالی که در همان کشور‌ها استفاده از فضای مجازی برای دانش آموزان محدود بود و حال آنکه این فضای مجازی بستر مناسبی برای شکل گیری اغتشاشات در سال‌های گذشته شد.
 
این مقام قضایی با مهم دانستن جهاد تبیین گفت: کتاب‌هایی که در زمینه دفاع مقدس نوشته می‌شود برای نسل جوان و برای شناخت آن دوران مهم است و دشمنان بیش از یکسال برای تحریم انتخابات تلاش کردند، ولی مردم جهادگونه پای صندوق‌های رای آمدند و نشان دادند علیرغم فشار و تبلیغات از سوی دشمنان و نیز با وجود مشکلات داخلی و اقتصادی مردم در میدان هستند و از انقلاب خودشان دفاع می‌کنند و حضور و مقاومت مردم این را نشان داد که جمهوری اسلامی دارای انتخابات سالمی است.
 
عضو شورای قضایی گفت: اکنون که  انتخابات تمام شده رقابت تبدیل به رفاقت شده است و دوره همدلی و همراهی و تعالی کشور عزیزمان هست.
 
وی همچنین با تشکر از زحمات ارزشمند نیرو‌های مسلح در حفظ امنیت برگزاری انتخابات خاطر نشان ساخت، ما باید قدردان نیرو‌های مسلح خودمان باشیم و ما باید از آن‌ها صیانت کنیم تا اقتدار آن‌ها حفظ شود، زیرا اگر این اقتدار شکسته شود هیچ کسی در امنیت نیست و یکی از ارکان موفقیت شورا‌های تامین همین نظرات و پیشنهادات فرماندهان نیرو‌های مسلح است و انسداد مرزی برای افزایش امنیت باید در مرز‌ها انجام شود.
 
زنگنه نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی در این شورای با تقدیر از مردم بابت حضور پرشور در انتخابات گفت: سازمان قضایی نیرو‌های مسلح از مهم‌ترین و استراتژیک‌ترین و راهبردی‌ترین مجموعه‌های قوه قضاییه است و کار آن‌ها بسیار سخت است، زیرا در آن رسیدگی به پرونده‌هایی هست که با امنیت جامعه سروکار دارد.
 
در ابتدای جلسه محولاتی رئیس دادگستری تربت حیدریه گزارشی از وضعیت و ساختار مجموعه قضایی این شهرستان ارائه کرد و گفت: مجموعه دادسرای نظامی این شهرستان تعامل مناسب و موثری با سایر سازمان‌ها و دستگاه‌ها داشته است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان