بلاگر اینستاگرامی برای اورژانس دردسرساز شد!

مدیر روابط عمومی اورژانس استان تهران درباره تبلیغ مزاحمت برای اورژانس توسط یک بلاگر اینستاگرامی توضیحاتی داد.

مدیر روابط عمومی اورژانس استان تهران از پیگیری قانونی یک چالش اینستاگرامی که در آن اقدام به ایجاد مزاحمت برای اورژانس تهران شده، خبر داد و گفت: اورژانس استان تهران تنها طی یک هفته 4145 مزاحمت تلفنی ثبت کرده است.

به گزارش تسنیم،  ابوالفضل ماهرخ با اشاره به مزاحمت‌های تلفنی برای اورژانس استان تهران اظهار کرد: اورژانس استان تهران طی هفته گذشته 4145 مزاحمت تلفنی را ثبت کرده این در حالی است که اورژانس استان تهران تنها طی یک هفته بیش از 71 هزار تماس تلفنی داشته است؛ ایجاد مزاحمت تلفنی، در ارائه خدمات به بیماران و مصدومان واقعی، وقفه ایجاد می‌کند.

وی افزود: اخیراً یک بلاگر یک چالش اینستاگرامی را در صفحه مجازی خود منتشر کرد که از ایجاد مزاحمت برای اورژانس تهران حکایت دارد. در این چالش، بلاگر به یک نفر می‌گوید که اگر با فردی تماس بگیرد که در تماس اول، پاسخ او را بدهد، به او مقداری پول هدیه خواهد داد. فرد نیز با اورژانس 115 تماس می‌گیرد و برای اورژانس مزاحمت ایجاد می‌کند و برنده جایزه می‌شود!

ماهرخ بیان کرد: این چالش، به نوعی بازی کردن با جان بیمارانی است که نیاز به دریافت خدمات درمانی دارند.

مدیر روابط عمومی اورژانس استان تهران همچنین از پیگیری قانونی این اقدام ناپسند خبر داد و گفت: اورژانس استان تهران به طور جدی در حال پیگیری قانونی موضوع مزاحمت تلفنی برای اورژانس است تا با فرد مذکور برخورد لازم صورت بگیرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان