زمانی که امیرحسین ثابتی به خاطر انتقاد از مجلسی ها به زندان محکوم شده بود(+عکس)

دادستانی تهران با طرح اینکه عنوان"جاسبی‌گرا" از مصادیق نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی است، از این فعال دانشجویی شکایت کرده بود.

عصر ایران - امیر حسین ثابتی منفرد که در انتخابات مجلس دوازدهم به عنوان نفر دوم تهران وارد مجلس می شود، در سال 1391 به دلیل انتقاد از مجلسی ها، به حبس محکوم شده بود! آن زمان، عباس حعفری دولت آبادی دادستان تهران بود. امیدواریم کسی که طعم تلخ محکومیت به خاطر انتقاد را چشیده است، در مجلس کاری ویژه برای توسعه آزادی بیان انجام دهد.

این خبر خبرگزاری فارس از آن روزهاست:

امیرحسین ثابتی مسئول اسبق سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران که در پی شکایت دادستان تهران به دادگاه احضار شده بود، پس از بررسی دادگاه انقلاب اسلامی به 91 روز حبس تعزیری محکوم شد.
زمانی که امیرحسین ثابتی به خاطر انتقاد از مجلسی ها به زندان محکوم شده بود(+عکس)
  به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، امیرحسین ثابتی مسئول اسبق سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران که در پی شکایت دادستان تهران به دادگاه احضار شده بود، پس از بررسی دادگاه 1057 به 91 روز حبس تعزیری محکوم شد.

بر اساس این گزارش، اجرای این حکم با رعایت ماده 25 قانون مجازات اسلامی به مدت دو سال به حالت تعلیق در آمده است.

گفتنی است، پس از تصویب طرح وقف اموال دانشگاه آزاد در مجلس هشتم شورای اسلامی، در تیرماه 89 مطلبی انتقادی از امیرحسین ثابتی در یک وبلاگ منتشر شد که در آن، مسئول اسبق سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران طراحان مصوبه وقف اموال دانشگاه آزاد، مجلس هشتم و علی لاریجانی را "جاسبی‌گرا" خطاب کرده بود.

پس از انتشار این مطلب انتقادی، دادستانی تهران با طرح اینکه عنوان"جاسبی‌گرا" از مصادیق نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی است، از این فعال دانشجویی شکایت کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان