پلیس راهور: توقف دوبله با یا بدون راننده جریمه می شود

پلیس راهور: : توقف دوبله و تخلفات ساکن باعث سد معبر و ایجاد ترافیک شده و پلیس حتما با آن برخورد خواهد کرد. ما اجازه نخواهیم داد که ساعت‌ها وقت مردم و سوخت خودرویشان به خاطر تخلف یک نفر هدر برود.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از صدور بیش از 10 میلیون جریمه برای تخلفات ساکن در تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ فیروز کشیر با بیان اینکه مهم‌ترین دلیل ترافیک در روزهای پایانی سال تخلفات ساکن مانند توقفات دوبله است، گفت: در همین راستا نیز در این ایام برخورد با چنین تخلفاتی تشدید شده است. البته این طور نبوده که در طول سال نیز با چنین مواردی برخورد نشود، به طوری که در 11 ماهه سالجاری 10 میلیون 155 هزار و 750 فقره اعمال قانون فقط در بحث تخلفات ساکن در شهر تهران توسط همکاران بنده انجام شده است.

وی افزود : ماده 163 آیین نامه راهنمایی و رانندگی به صراحت به موضوع تخلفات ساکن پرداخته و در آن تاکید شده که توقف در فاصله 15 متری چراغ‌های راهنمایی و رانندگی، شیرهای آب آتش‌نشانی، ورود و خروجی مراکز آتش‌نشانی، پلیس و بیمارستان ها و مراکز امداد و نجات کلا ممنوع است.

کشیر افزود: با توجه به اینکه به روزهای پایانی سال نزدیک می شویم و شهروندان به مراکز خرید مراجعه می‌کنند، گفت: همین موضوع نیز بر ترافیک عادی شهر تهران که در برخی از ساعات ترافیک پرحجمی است، اضافه می‌کند. در مواردی مشاهده شد که اعضای خانواده برای خرید به مرکز خرید رفته و راننده پشت فرمان نشسته و با توقف دوبله منتظر آنان می‌ماند. این اقدام هم تخلف است و صرف اینکه راننده در خودرو حضور داشته باشد، مجوزی برای پارک دوبل نیست.

معاون اجتماعی و فرهنگی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ تاکید کرد: توقف دوبله و تخلفات ساکن باعث سد معبر و ایجاد ترافیک شده و پلیس حتما با آن برخورد خواهد کرد. ما اجازه نخواهیم داد که ساعت‌ها وقت مردم و سوخت خودرویشان به خاطر تخلف یک نفر هدر برود. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان