رقابت نزدیک نکونام و اوسمار؛ شروع رویایی شجاعی در مربیگری

عملکرد اخیر پرسپولیس و بردهای متوالی این تیم باعث شده اوسمار ویرا گوی سبقت را از نکونام برباید و صاحب بهترین میانگین امتیازی این فصل بین تمام مربیان لیگ برتر شود.

اوسمار ویرا در چند هفته اخیر نتایج خوبی گرفته و در میانگین امتیاز از نکونام پیش افتاده است.

به گزارش فوتبال 360، هفته نوزدهم لیگ برتر روز جمعه به پایان رسید و استقلال و پرسپولیس با کسب پیروزی به رقابت‌شان در صدر جدول ادامه دادند. استقلال و پرسپولیس این فصل هم مثل چند سال اخیر رقابت نزدیکی برای کسب عنوان قهرمانی دارند و در انتظار لغزش یکدیگر هستند تا شانس‌شان برای بالا بردن جام را افزایش دهند. در کنار این موضوع، حالا جواد نکونام و اوسمار ویرا، سرمربیان 2 تیم هم در تصاحب آمار بهترین میانگین امتیازی این فصل در رقابت هستند. نکونام امسال با استقلال نتایج فوق‌العاده‌ای کسب کرده و ویرا هم شروع درخشانی روی نیمکت پرسپولیس داشته است.

اوسمار صدر را از نکونام گرفت!

جواد نکونام با کسب 32 امتیاز در پایان نیم‌فصل اول صدر جدول را تصاحب کرد و بین تمام مربیان لیگ برتر بهترین میانگین امتیازی را داشت. استقلال در 4 هفته ابتدایی نیم‌فصل دوم هم 10 امتیاز کسب کرده تا میانگین امتیازات این تیم پس از 19 بازی با جواد نکونام به 2.21 برسد که برای کسب عنوان قهرمانی هم مناسب به نظر می‌رسد. با این حال عملکرد اخیر پرسپولیس و بردهای متوالی این تیم باعث شده اوسمار ویرا گوی سبقت را از نکونام برباید و صاحب بهترین میانگین امتیازی این فصل بین تمام مربیان لیگ برتر شود.

اوسمار در 4 بازی با پرسپولیس 9 امتیاز گرفته و با میانگین 2.25 کمی بهتر از نکونام عمل کرده است. البته سرمربی استقلال هم در 4 هفته ابتدایی نیم‌فصل اول دقیقا اندازه اوسمار امتیاز گرفت و عملکردی مشابه با او داشت. شکست یا تساوی پرسپولیس در داربی 102 میانگین امتیازی اوسمار را پایین می‌آورد و نکونام را دوباره صدرنشین خواهد کرد ولی در صورتی که سرخپوشان برنده شوند، سرمربی برزیلی می‌تواند اختلافش را با رقبا افزایش دهد. نفر سوم این فهرست یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس در نیم‌فصل اول است که با این تیم 30 امتیاز کسب کرد و با میانگین 2 امتیاز از هر بازی پس از ویرا و نکونام قرار دارد.

شروع رویایی مسعود شجاعی در هوادار

یکی از اتفاقات غیرمنتظره حضور مسعود شجاعی در بین برترین مربیان لیگ برتر است. او که نخستین دوره مربیگری خود را در هوادار تجربه می‌کند، شروع درخشانی داشته و توانسته وضعیت این تیم را کاملا تغییر دهد. آخرین شکست هوادار در لیگ برتر به دیدار با سپاهان برمی‌گردد که 5 بر صفر مقابل این تیم باختند و از زمان تغییر کادرفنی آن‌ها دیگر شکستی نداشته‌اند. در دیدار با نساجی دستیاران شجاعی هدایت هوادار را بر عهده داشتند و او سپس در 4 بازی سرمربی این تیم بوده که 2 برد و 2 تساوی به‌دست آورده است. کسب 8 امتیاز از 4 مسابقه باعث شده شجاعی هم با میانگین 2 امتیاز از هر بازی همراه با یحیی گل‌محمدی در رده سوم برترین مربیان لیگ برتر قرار بگیرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان