تعبیر خواب مرد متولد آبان

نماد:عقرب

جذابیت مغناطیسی او سبب میشود که جهان از چرخش حول محور خود باز بایستد و در جهت مخالف بچرخد . او خیلی قوی است . او کسی است که همه ، بویژه زنان تقریباً هرکاری برایش انجام می دهند . بعضی از دخترها همه جا به دنبال او می گردند(حتی شما). مردان متولد برج آبان رؤسای شرکت ،مؤسسه یا سازمان ها هستند .
او پوستی به رنگ سبزه تیره ، مویی مشکی و چشمانی سیاه دارد . البته شاید کسی هم پیدا شود که بور باشد. اما تعداد این گروه در مقایسه با گروه قبل خیلی کم است . او حتی وقتی صورت خود را اصلاح می کند ، به نظر میرسد که چند روز است اصلاح نکرده . او چشمانی نافذ دارد آن چنان که اگر مستقیم به چشمهای شما نگاه کند، آشفته خواهید شد ! اغلب زن و مرد متولد برج آبان با عینک ورزشی عجیب و غریب و یا لنزهای آنچنانی، چشمهای خود را بیشتر به نمایش می گذارند . خیلی ناراحت کنند ه است که نوروز او را لباس گرم و عینک آفتابی ببینید.
وی احتمالاً غذا هم زیاد می خورد ، اضافه وزن پیدا می کند . هرچند عمیقاً می خواهد خوش هیکل باشد . اودر روابطش بسیار صادق است . به طور ایده ال زن ظریف و پر جنب و جوش متولد برج حوت (دوماهی) شریکی مناسب برای اوست ،اگر همسر شما متولد برج آبان است باید به او کاملاً اعتماد کنید و حتی وقتی اشتباه می کند ، معتقد باشید که او درست می گوید و اشتباه نکرده است. او به هیچ وجه نمی خواهد شما رقیب او باشید .
تا زمانی که بتواند حسادت خود را کنترل کند ، پدر خوبی است . او بیش از دیگر مردان متولد برجهانی تیر . اسفند احساسات خود را نسبت به بچه ها نشان می دهد . او با خوشحالی به شما اجازه می دهد که از نوزاد مراقبت کنید.
او مشغله ذهنی را در روابطش دخالت می دهد .
قبول کنید که بیشتر متولدین برج آبان معنی کامل آشفتگی و آشوب هستند است . آنها اعتماد به نفس دارند و خود را چنان تشویق و ترغیب می کنند که حتماً بهت زده خواهید شد و آرزو می کنید که مثل او باشید ، علیرغم همه اینها اونگرانی ، ترس و اوهام زیادی دارد . فراموش نکنید که او آدمی جنجالی است !

تعبیرخواب
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان