تیم قدوس مقابل آرسنال تسلیم شد

در آخرین بازی از دیدارهای امروز (شنبه) لیگ برتر فوتبال انگلیس، تیم فوتبال آرسنال در دیداری خانگی پذیرای رقیب همشهری خود تیم برنتفورد بود و موفق شد این تیم را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد.

زور تیم برنتفورد در دیداری که بازیکن ایرانی‌اش فرصت چندانی برای تأثیرگذاری در زمین بازی پیدا نکرد؛ به توپچی‌های لندن نرسید.

به گزارش تسنیم، در آخرین بازی از دیدارهای امروز (شنبه) لیگ برتر فوتبال انگلیس، تیم فوتبال آرسنال در دیداری خانگی پذیرای رقیب همشهری خود تیم برنتفورد بود و موفق شد این تیم را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد.

در این بازی که سامان قدوس در دقیقه نخست وقت‌های تلف شده نیمه دوم آن به میدان رفت، دکلان رایس در دقیقه 19 گل نخست را برای توپچی‌ها به ثمر رساند. یوان ویسا بازیکن برنتفورد در چهارمین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه اول گل تساوی را برای میهمان زد تا این تیم بازنده به رختکن نرود. با این حال مقاومت برنتفورد برای کسب نتیجه فایده‌ای نداشت چرا که در دقیقه 86 کای هاورتز گل برتری آرسنالی‌ها را زد.

آرسنال با کسب بیستمین پیروزی‌اش در این فصل، 64 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر از لیورپول و منچسترسیتی، موقتاً از هر دو تیم سبقت گرفت و به صدر جدول رسید.

برنتفورد هم با قبول شانزدهمین باختش در این فصل با 26 امتیاز در رده پانزدهم جدول باقی ماند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان