۱۰ بازیکن رئال مادرید با بیشترین دستمزد

تونی کروس، هافبک آلمانی سرشناس باشگاه رئال مادرید، بیشترین دستمزد را از این باشگاه اسپانیایی دریافت می‌کند.

از امشب نگاهی به دستمزد و حقوق بازیکنان تیم‌های مطرح اروپایی می‌اندازیم. در اولین گام به رئال مادرید و 10 بازیکنی که بیشترین حقوق را در این باشگاه اسپانیایی دریافت می‌کنند، پرداخته‌ایم.

به گزارش طرفداری، تونی کروس، هافبک آلمانی سرشناس باشگاه رئال مادرید، بیشترین دستمزد را از این باشگاه اسپانیایی دریافت می‌کند.

پس از خروج بازیکنانی چون گرت بیل و ادن هازارد، تونی کروس با دریافت حقوق ناخالص 24.38 میلیون یورو، بیشترین دستمزد ممکن را از رئال مادرید دریافت می‌کند. پس از تونی کروس، داوید آلابا دریافتی ناخالص 22.5 میلیون یورو در رده دوم ایستاده و لوکا مودریچ هم با دریافت حقوق سالانه 21.88 میلیون یورو در جایگاه سوم ایستاده است. رتبه چهارم و پنجم بیشترین دستمزد رئال مادرید به طور یکسان به وینیسیوس جونیور و جود بلینگام با 20.83 میلیون یورو اختصاص دارد.

فدریکو والورده، تیبو کورتوا، ادر میلیتائو، آنتونیو رودیگر و رودریگو دیگر بازیکنانی هستند که بیشترین دستمزد را از رئال مادرید دریافت می‌کنند. در ادامه نگاهی به 10 بازیکن رئال مادرید با بیشترین دستمزد می‌اندازیم.

پی‌نوشت: همانطور که در متن هم بارها تکرار شد، اعداد دریافتی حقوق بازیکنان رئال مادرید به صورت ناخالص است. در شب‌های آینده به بررسی دستمزد دیگر بازیکنان تیم‌های مطرح اروپایی نیز پرداخته خواهد شد.

10 بازیکن رئال مادرید با بیشترین دستمزد در فصل 24-2023

10 بازیکن رئال مادرید با بیشترین دستمزد

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان