تماس های مردمی راست راستکی

چون گشت ارشاد جمع شد رأی ندادیم و ۷ دلیل دیگر!

چون هنوز در کشور کنسرت اجرا می شود رای ندادیم (این تماس گیرنده، گوشی را به دوستش داد و او هم گفت: کنسرت بخورد توی سرشان! من به این خاطر رای ندادم که مجلس نتوانست جلوی نوازندگی زنان را بگیرد).

عصر ایران - یکی از مجریان جنجالی صدا و سیما، در توجیه عدم مشارکت اکثریت مردم ایران در انتخابات اخیر گفته که نیامدن مردم پای صندوق های رأی علل مختلفی دارد و حتی پیام داشتیم که بعضی از مردم به این خاطر رأی ندادند که مجلس یازدهم لایحه حجاب را تصویب نکرد. بنابر این گفتند مجلس برای حجاب چه کرده که بیاییم رأی دهیم؟!

حالا که قرار است به جای شنیدن صدای اکثریت خاموش، خلق توجیه کنند، برای این که از قافله عقب نمانیم، ما هم چند تماس مردمی را درباره علت رای ندادن شان منتشر می کنیم:

- چون گشت ارشاد را جمع کردند، ما رای ندادیم (این تماس گیرنده مردمی تاکید داشت اگر گشت ارشاد برنگردد و زنان و دختران را کشان کشان سوار ون نکنند، دفعه بعد هم رای نخواهد داد، این خط، این نشان!).

- چون هنوز در کشور کنسرت اجرا می شود رای ندادیم ؛ مجلس با آن همه نماینده نتوانست اندازه آقای علم الهدی کارکرد داشته باشد (این تماس گیرنده، گوشی را به دوستش داد و او هم گفت: کنسرت بخورد توی سرشان! من به این خاطر رای ندادم که مجلس نتوانست جلوی نوازندگی زنان را بگیرد).

- چون برغم اعتراضات برخی مجری های انقلابی، افرادی مانند محمدرضا گلزار به صدا و سیما برگشتند، ما رای ندادیم (این تماس گیرنده اصرار داشت وقت برنامه آقای شهبازی را بیشتر کنند و می گفت ایشان خیلی مجری خوبی هستند).

- چون هنوز جلوی پلتفرم های تولید فیلم و سریال را نگرفته اند و برای تلویزیون هوو تراشیده اند رای ندادیم (این تماس گیرنده همچنین می گفت برای چی دوباره رای بدم در حالی که مجلس، بودجه 8 هزار میلیاردی صدا و سیما را فقط سه برابر افزایش داده و به 24 هزار میلیارد تومان رسانده است؟ تا 10 برابر نشود من رای نمی دهم).

- چون هنوز اینترنت مملکت را از بیخ و بن نکنده اند و هنوز می شود کانکت شد، رای ندادیم (این تماس گیرنده با بغض خاصی می گفت تا کی باید دختران این مرز و بوم با 2 گیگ اینترنت باردار شوند؟ ما صیانت می خواهیم).

- چون به همه نمایندگان، شاسی بلند نرسید، رای ندادیم ( این تماس گیرنده خیلی کتابی صحبت می کرد و می گفت آیا نباید شأن نمایندگان مردم یک تمدن 7 هزار ساله حفظ شود؟).

- چون مجلس برای افزایش جمعیت، الزام خانواده ها به فرزندآوری را تصویب نکرد رای ندادیم ( این تماس گیرنده می گفت که با چشم خود دیده است که در یکی از داروخانه ها، یک وسیله جلوگیری از بارداری فروخته می شد؛ به پلیس هم گفته ولی کاری نکردند).

- چون هنوز می شود با حقوق ماهانه ای که می گیریم یکی دو هفته از ماه را زندگی کنیم رای ندادیم (این تماس گیرنده که صدایش آشنا بود، گفت مجلس از حقوق ما کم کند و به بودجه صدا و سیما بیفزاید.)
 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان