رونمایی از جدیدترین خودرو های برقی ناوگان حمل و نقل شهر تهران (فیلم)

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: با جایگزین شدن این خودرو‌های برقی با خودرو‌های فرسوده فعلی، شاهد تغییر و تحول در سطح شهر خواهیم بود.

شادی مالکی در حاشیه آئین رونمایی از جدیدترین خودروهای برقی ناوگان حمل و نقل شهر تهران بیان کرد: پیرو قرارداد منعقده فی مابین شهرداری تهران و شرکت‌های چینی مقرر شده است که 25 هزار تاکسی برقی و 10 هزار ون برقی وارد کشور شود.

وی با بیان اینکه امروز تعدادی از این خودروها وارد تهران شدند، گفت: مابقی خودروها نیز ظرف 6 ماهه آینده در سال 1403وارد کشور می‌شوند.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: با جایگزین شدن این خودروهای برقی با خودروهای فرسوده فعلی، شاهد تغییر و تحول در سطح شهر خواهیم بود.

مالکی ادامه داد: در حال حاضر  30 دستگاه خودروی برقی و یک دستگاه ون برقی و یک دستگاه اتوبوس برای بازدید و در معرض دید اعضای شورای شهر قرار داده شده است.

وی در مورد ورود این تاکسی‌ها در خطوط حمل و نقل تهران گفت: خطوط فعالیت این تاکسی ها مشخص است و بعد از اخذ پلاک از سوی پلیس وارد خطوط فعالیت می شوند.



منبع:ایرنا

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران 👇👇👇 کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان