پاسپورت‌های قدرتمند جهان ۱

دلایل قدرت پاسپورت یک کشور ۶۶۰ هزار نفری/ سفر به ۱۹۱ کشور جهان (فیلم)

دهمین پاسپورت قدرتمند جهان کدام است؟  پاسپورت‌های قدرتمند با امتیازات زیاد خود باعث سفر آسان، ارزان و بدون ویزا به شمار زیادی از کشورها شده و منافع زیاد اقتصادی و فرهنگی را برای دارندگان رقم می‌زند.

 

پاسپورت‌ها چیزی فراتر از کاغذهایی ساده برای سفر به هر جای دنیا هستند و الزامات دریافت ویزا و روابط بین‌الملل را برای دارندگان خود تعریف و مهیا می‌کنند.

به گزارش عصرایران به نقل از کانال یوتیوب "دیسکاوری تاپ تن پلیس"، این مدارک مهم و معتبر نمایانگر نمادهای قدرت یک کشور و موقعیت این اراضی در جهان محسوب می‌شوند.

برای برخی از افرادِ بسیار خوش شانس، پاسپورت‌ها دنیایی از امکانات و امتیازات را به روی صاحبان خود باز کرده و به آنها امکان می‌دهند تا به مناظر فوق العاده، فرهنگ‌ها و اقتصادهای بزرگ جهان دسترسی پیدا کنند.

 پاسپورت‌های قدرتمند با امتیازات زیاد خود باعث سفر آسان، ارزان و بدون ویزا به شمار زیادی از کشورها شده و منافع زیاد اقتصادی و فرهنگی را برای دارندگان رقم می‌زند.

براساس برخی از گزارش‌ها لوکزامبورگ 660 هزار نفری دارای  دهمین پاسپورت قدرتمند جهان است.

شهروندان این کشور کوچک اروپایی می‌توانند بدون ویزا به 191 کشور جهان سفر کنند. هر چند براساس رتبه بندی شاخص پاسپورت هنلی رتبه گذرنامه این کشور بسیار کمتر در بین 4 کشور جهان قرار می گیرد.

دلایل قدرت پاسپورت یک کشور 660 هزار نفری

نقطه قوت پاسپورت لوکزامبورگ عمیقا به موفیقت‌های اقتصادی و موقعیت آن به عنوان یک مرکز پر رونق مالی مرتبط است.

سیستم مالی و بانکداری پررونق این کشور به خوبی شناخته شده است و آن را به مکان مطلوبی برای تجارت و سرمایه گذاری خارجی تبدیل می‌کند.

دارندگان پاسپورت لوکزامبورگ به عنوان اعضای اتحادیه اروپا از جابه‌جایی و سفر نامحدود در منطقه شنگن لذت می‌برند.

جزئیات بیشتر در باره قدرت پاسپورت لوکزامبورگ را در تصاویر گزارش ببینید.

در این مجموعه "پاسپورت‌های قدرتمند جهان" به تدریج با ده پاسپورت قدرتمند جهان در سال 2024 آشنا خواهیم شد.

 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران 👇👇👇 کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان