واکنش زیدآبادی به بازداشت افراد مظنون به انتشار فیلم درمانگاه قم: با بازداشت و زندانی کردن نمی‌توان جلوی فیلمبرداری و انتشار این صحنه‌ها را گرفت

زیدآبادی نوشت: «مادامی که افرادی اجازه داشته باشند یا به خود اجازه دهند که به پر و پای مردم در معابر و امکان عمومی بپیچند، این صحنه‌ها در هر گوشه از کشور تکرار می‌شود و عده‌ای هم خواه ناخواه از آن فیلم می‌گیرند و فیلم هم لاجرم منتشر می‌شود. با بازداشت و زندانی کردن هم نه می‌توان جلوی فیلمبرداری از این صحنه‌ها را گرفت و نه مانع انتشار آن‌ها شد.»

احمد زیدآبادی، فعال سیاسی به خبر بازداشت عوامل اصلی انتشار دهندگان و ارسال کنندگان فیلم درگیری درمانگاه قم واکنش نشان داده است.
 
زیدآبادی در مطلبی تحت عنوان «خودش را بیار و اسمش را نیار؟» در کانال تلگرامش نوشت: معاون دادستان قم از "بازداشت 4 نفر از عوامل اصلی انتشار دهندگان و ارسال کنندگان فیلم ماجرای درمانگاه قم به شبکه معاند اینترنشنال" خبر داده است.
 
طبق معمول اصل و ریشۀ یک واقعیت تلخ اجتماعی نادیده گرفته شده و افشاءکنندگان آن را هدف قرار داده‌اند! اگر انتشار اینگونه صحنه‌ها به نظرتان کریه و ناپسند است، چرا با اصرار بر دخالتِ عده‌ای در نوع پوشش مردم، تکرار آن ترویج و تشویق می‌شود؟
 
مادامی که افرادی اجازه داشته باشند یا به خود اجازه دهند که به پر و پای مردم در معابر و امکان عمومی بپیچند، این صحنه‌ها در هر گوشه از کشور تکرار می‌شود و عده‌ای هم خواه ناخواه از آن فیلم می‌گیرند و فیلم هم لاجرم منتشر می‌شود. با بازداشت و زندانی کردن هم نه می‌توان جلوی فیلمبرداری از این صحنه‌ها را گرفت و نه مانع انتشار آن‌ها شد. با این قبیل برخورد‌ها فقط زندان‌ها متراکم‌تر و خانواده‌های بیشتری گرفتارتر و ناراضی‌تر و بلایی بر مجموع بلا‌های این جامعه اضافه می‌شود.
 
در دنیای امروز به مدد انقلاب در صنعت ارتباطی دیگر نمی‌توان سیاستِ "خودش را بیار اسمش را نیار" را اِعمال کرد! هر اتفاقی که در منظر و مرئای عمومی رخ دهد، خواه ناخواه مستند و افشا و منتشر می‌شود.
 
آن طلبۀ جوان هم که در این ماجرا انگشت‌نما شده، خود قربانی این‌گونه حوادث است. آن محافلی که این قبیل اعمال را به عنوان صواب و "انجام وظیفۀ شرعی" به برخی از طلاب آموزش می‌دهند، مسئول اصلی ایجاد این نوع صحنه‌های تلخ و تشنج آفرین هستند!
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان