گزارش اختصاصی مشرق/

سومین عملیات موفق یگان پهپادی مقاومت عراق علیه صهیونیست‌ها در یک هفته/ جزئیات هدف قراردادن فرودگاه روش بینا در شرق سرزمین‌های اشغالی+ نقشه میدانی

این عملیات در ادامه راهبرد زمین گیر کردن صهیونیست ها در آسمان و ناامن کردن مسیر هوایی این رژیم جعلی انجام شد.

سرویس جهان مشرق - جبهه مقاومت عراق در ادامه حمایت از مردم جنگ زده غزه و عملیات علیه صهیونیست ها، برای سومین مرتبه در کمتر از یک هفته موفق شد نقاط از پیش تعیین شده را در سرزمین های اشغالی به صورت دقیق با پهپاد هدف قرار دهد.

یک منبع میدانی آگاه که تحولات میدانی را از نزدیک در عراق دنبال می کند در گفت‌وگو با مشرق به جزئیات این عملیات اشاره کرد و گفت: این عملیات در ادامه راهبرد زمین گیر کردن صهیونیست ها در آسمان و ناامن کردن مسیر هوایی این رژیم جعلی انجام شد.

این منبع میدانی با بیان این که جبهه مقاومت عراق در راهبرد و تقسیم کار جدید مسئولیت دارد با تمام امکانات خود، آسمان و فرودگاه های سرزمین های اشغالی را ناامن کند، افزود: این بار هم پهپاد مقاومت توانست از سامانه دفاع هوایی ارتش رژیم صهیونیستی بدون هیچ مانعی عبور کند.

براساس اطلاعاتی که این منبع میدانی در اختیار گذاشته است، پهپاد جبهه مقاومت پس از پشت سرگذاشتن سامانه های دفاعی صهیونیست ها به هدف مورد نظر در فرودگاه «روش بینا» (محانییم) در شرق سرزمین های اشغالی اصابت کرد تا نبردها وارد مرحله جدیدی شود.

سومین عملیات موفق یگان پهپادی مقاومت عراق علیه صهیونیست‌ها در  یک هفته/ جزئیات هدف قراردادن فرودگاه «روش بینا» در شرق سرزمین‌های اشغالی+ نقشه میدانی

فرودگاه روش بینا در شرق سرزمین های اشغالی تقریبا هم مرز با جولان اشغالی است و از محور غربی حدود 55 کیلومتر با شهر ساحلی حیفا و از محور جنوب غربی حدود 115 کیلومتر با شهر تل اویو فاصله دارد و از محور شرقی هم حدود 305 کیلومتر با مرز کشور عراق فاصله دارد و همین موقعیت بر اهمیتش افزوده است.

براساس اطلاعات به دست آمده، در حومه فرودگاه روش بینا مناطق مهمی وجود دارد؛ در محور غربی هم به شهرک مهم‌ «صفد» و از جنوب به «کمپ فیلون و پایگاه نظامی آمیئاد» متصل می شود و جاده راهبردی متولا (شمال شرق سرزمین های اشغالی و هم مرز با لبنان) به کمپ فیلون از کنار این فرودگاه می گذرد.

سومین عملیات موفق یگان پهپادی مقاومت عراق علیه صهیونیست‌ها در  یک هفته/ جزئیات هدف قراردادن فرودگاه «روش بینا» در شرق سرزمین‌های اشغالی+ نقشه میدانی

این فرودگاه از محور غربی همچنین به جاده صفد، مرون، حرفیش، معالوت، معلیا و نهاریا(شهر ساحلی در غرب ) وصل می شود و در نزدیکی منطقه کیبوتس محانییم در استان «جلیل اعلی» واقع شده و یکی از حیاتی و مهمترین فرودگاه های در شرق سرزمین های به شمار می آید.

به گزارش مشرق، یگان پهپادی جبهه مقاومت عراق در یک هفته اخیر، (ایستگاه برق) فرودگاه حیفا و همچنین فرودگاه کریات شمونه را با موفقیت هدف قرار داد اما صهیونیست ها در برابر این عملیات ها و خسارت های وارد شده سکوت کرده اند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان