وزیر راه : پرونده مسکن مهر تا پایان دولت سیزدهم بسته می‌شود

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران گفت: در بحث  بلیت هواپیما ، قطار و اتوبوس هیچ تصمیمی برای افزایش قیمت ها گرفته نشده است .

وزیر راه وشهرسازی از افتتاح بیش از 5 هزار مسکن مهر در شهر جدید پردیس خبر داد و گفت: تا پایان دولت سیزدهم پرونده مسکن مهر بسته می‌شود.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران گفت: در بحث  بلیت هواپیما ، قطار و اتوبوس هیچ تصمیمی برای افزایش  قیمت ها گرفته نشده است .
 
به گفته وی همواره شرکت ها و شبکه های خدماتی درخواست ها افزایش قیمت داشتند که این افزایش قیمت ها هم طبق سنوات های هرساله بوده انجام می شود اما فعلا هیچ افزایش قیمتی نداشته ایم‌.
 
او می گوید:  احداث راه روستایی  را از 3هزار کیلومتر گذراندیم و رشد 20 درصدی نسبت  به سال گذشته داشته ایم بهسازی راه های روستایی نقاط هدف  بوده است .
 
او گفت: فردا 5هزارو  230  واحد مسکن مهر  در شهر جدید پردیس  به بهره برداری می رسد و  این اقدام در راستای اتمام مسکن های مهر باقی مانده  بوده است.
 
وی افزود:  این مسیر باز هم در شهر جدید پردیس ادامه دارد و  تا پایان دولت مسکن های مهر  باقی مانده به بهره برداری می‌رسد.
 
 بذرپاش گفت: با افتتاح سالن جدید ترمینال فرودگاه مشهد ظرفیت فرودگاه از 7 میلیون ظرفیت سالانه اسمی به 10 میلیون ظرفیت افزایش می‌یابد.
 
 وزیر راه و شهرسازی  با اشاره به افزایش میزان ترانزیت از کشور گفت: تا امروز شاهد رشد 55 درصدی ترانزیت هستیم که نشان می‌دهد اقدامات دولت برای تحقق رشد ترانزیت به نتیجه رسیده است.
 
وی افزود: همچنین شاهد رشد 40 درصدی پارک پوزیشن‌ها برای استقرار هواپیما خواهیم بود و تعداد ایستگاه‌ها برای پارک هواپیما و سوار شدن مسافران با رشد 40 درصدی همراه خواهد شد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان