بانوی ملی پوش تیراندازی ایران: تلاش می کنم به فینال المپیک پاریس برسم

هانیه رستمیان: دو رویداد جهانی تا المپیک پیش رو (پاریس ۲۰۲۴) خواهیم داشت. اولین مسابقات فروردین‌ ماه, مرحله پایانی کسب سهمیه المپیک در برزیل است که در این مسابقات حضور خواهم داشت.

ملی‌پوش تیراندازی ایران گفت: تلاش می‌کنم در دومین تجربه حضورم در المپیک به فینال برسم و در این رقابت حضور داشته باشم.

به گزارش تسنیم، هانیه رستمیان، ملی‌پوش تیراندازی ایران گفت: دو رویداد جهانی تا المپیک پیش رو (پاریس 2024) خواهیم داشت. اولین مسابقات فروردین‌ ماه, مرحله پایانی کسب سهمیه المپیک در برزیل است که در این مسابقات حضور خواهم داشت.

وی افزود: در ادامه مسابقات جهانی مونیخ را در پیش داریم که افرادی که سهمیه گرفتند در این رویداد حضور دارند و سطح مسابقات بسیار بالاست. تیراندازی نیاز به آماده‌سازی، اردو و تجهیزات بیشتر و برون مرزی دارد اما تا کنون این اتفاق رخ نداده است.

تیرانداز کشورمان در مورد برگزاری اردوی هانوفر عنوان کرد: فدراسیون موفق به گرفتن ویزا نشد و من نیز با توجه به سفرهای که داشتم ویزا گرفتم و مشخص نیست به تنهایی اعزام شوم یا نه؛ با این شرایط تنها امید ما مسابقات مونیخ است.

رستمیان در مورد تاثیر مدال طلای جواد فروغی در المپیک توکیو روی این رشته گفت: این مدال اتفاق بزرگ و خوبی بود و امیدوار بودیم نگا‌ه‌ها به تیراندازی تغییر کند و حمایت بیشتری شود. مسئولان تلاش می‌کنند اما بیشتر مشکلات مربوط به تحریم‌هاست، هر چند بعد از مدال فروغی توجه به این رشته هیچ تغییری نداشته است.

این تیرانداز درباره وضعیت سلاح و کمبود آن در ایران اظهار داشت: تجهیزات در رشته ما اثرگذار است و ما در سلاح‌های بادی مشکلی نداریم اما سلاح‌های خفیف را چون تحریم هستیم به ما نمی‌فروشند. نیروهای مسلح به ما کمک‌هایی در رشته تپانچه داشته‌ و امیدوارم امکانات بیشتری در اختیار ما قرار گیرد.

وی در خصوص هدفش در المپیک 2024 پاریس گفت: در تیراندازی چیزی قابل پیش‌بینی نیست. قولی نمی‌دهم اما تلاش می‌کنم در دومین تجربه حضورم در المپیک به فینال برسم و در این رقابت حضور داشته باشم.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان