بازداشت شکارچی متخلف همراه با لاشه ۱۸ حیوان وحشی

یگان حفاظت محیط زیست شهرستان کاشان با حکم قضایی، اجزای پنج راس کل وحشی، دو راس قوچ وحشی، دو راس بز وحشی و ۹ قطعه کبوتر وحشی را کشف کرده و پس از ۴۸ ساعت گشت زنی، شکارچی حرفه‌ای را بازداشت کردند.

مسئول منطقه حفاظت شده قمصر و برزک از بازداشت شکارچی متخلف همراه با لاشه 18 حیوان وحشی خبر داد.

مرتضی جمشیدیان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: نیروهای یگان حفاظت محیط زیست شهرستان کاشان، بعد از کسب اطلاعاتی مبنی بر شکار غیرمجاز در منطقه حفاظت شده قمصر و برزک، اقدام به شناسایی محل اختفا آثار جرم کردند.

وی افزود: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان کاشان با حکم قضایی، اجزای پنج راس کل وحشی، دو راس قوچ وحشی، دو راس بز وحشی و 9 قطعه کبوتر وحشی را کشف کرده و پس از 48 ساعت گشت زنی، شکارچی حرفه‌ای را بازداشت کردند.

جمشیدیان تصریح کرد: یک قبضه اسلحه دولول غیرمجاز، دو قبضه اسلحه بادی به همراه سایر ادوات شکار غیرمجاز در این عملیات شناسایی و ضبط شد و متخلف نیز پس از تشکیل پرونده، به جرم شکار غیرمجاز به مرجع قضایی معرفی شد.

مسئول منطقه حفاظت شده قمصر و برزک تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با شماره 1540 تماس گرفته و مراتب را به اداره حفاظت محیط زیست اطلاع دهند تا تنوع‌زیستی منطقه حفظ شود.

وی افزود: گستره منطقه حفاظت‌ شده قمصر و برزک، دارای گونه‌های متنوع گیاهی و جانوری است و نیازمند همکاری و یاری همه شهروندان است و در تعطیلات عید نوروز با متخلفان برخورد قاطع خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان