پلمب آرایشگاه متخلف در دهدشت

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: شعبه پس از بررسی محتویات پرونده و مدارک و مستندات موجود اتهام انتسابی را محرز، علاوه بر پلمب واحد صنفی، متصدی این آرایشگاه زنانه را به پرداخت ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از جریمه 500 میلیون ریالی واحد صنفی آرایشگاه زنانه متخلف در دهدشت خبر داد.

به گزارش مهر، سید حمزه لقمانی افزود: با گزارش بازرسان سازمان صمت پیرامون تخلف واحد صنفی، پرونده آن برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

لقمانی اظهار کرد: پرونده گرانفروشی یک واحد صنف آرایشگاه زنانه به دلیل دریافت وجه اضافی از مشتری در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی دهدشت رسیدگی شد.

وی تصریح کرد: پس از صدور رأی در شعبه اول بدوی مورد اعتراض محکوم علیه قرار گرفت که مجدداً توسط شعبه هیأت تجدید نظر تعزیرات حکومتی استان رأی بدوی، تأیید و ابلاغ شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: شعبه پس از بررسی محتویات پرونده و مدارک و مستندات موجود اتهام انتسابی را محرز، علاوه بر پلمب واحد صنفی، متصدی این آرایشگاه زنانه را به پرداخت 500 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

لقمانی گفت: این رأی پس از موافقت اعتراض متهم در شعبه اول و تجدید نظر استان، در شعبه اول بدوی سازمان مورد موافقت و رأی صادره تأیید شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در راستای اجرای دادنامه صادره از سوی شعبه اول عالی سازمان، پس از انجام مراحل قانونی، واحد صنفی متخلف پلمب و جریمه وصول شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان