آمار فروش ۶ فیلم اکران نوروزی

۶ فیلم اکران نوروزی در روزهای ابتدایی نمایش عمومی خود بیش از ۳۰۰ هزار نفر را میزبانی کردند.

6 فیلم اکران نوروزی در روزهای ابتدایی نمایش عمومی خود بیش از 300 هزار نفر را میزبانی کردند.

به گزارش ایسنا، اکران فیلم‌های نوروزی سینما در روزهای آخر هفته تکمیل‌تر شد و اگرچه هنوز «آسمان غرب» آماده اکران نشده و قرار است طی چند روز آینده به چرخه اکران اضافه شود، 6 فیلم «نوروز»، «پرویز خان»، ‌ «تمساح خونی»، «بی‌بدن»، «ایلیا جستجوی قهرمان» و «آپاراتچی» روی پرده هستند.  

فیلم «تمساح خونی» به کارگردانی جواد عزتی که یک هفته زودتر از دیگر فیلم‌ها اکران خود را آغاز کرده، تا پیش از ظهر شنبه، 26 اسفندماه حدود 297 هزار و 350 بلیت فروخته و با اکران در 438 سالن به فروش 17 میلیارد و 615 میلیون تومانی رسیده است.

فیلم دوم پرفروش‌های نوروزی «پرویزخان» به کارگردانی علی ثقفی است که در پنج روز اکران خود میزبان هفت هزار و 800 تماشاگر بوده و بیش از 560 میلیون تومان هم فروش داشته است.

فیلم «بی‌بدن» ساخته مرتضی علیزاده نیز در سه روزی که از اکرانش می‌گذرد، با هفت هزار تماشاگر 510 میلیون تومان بلیت فروخته است.

«نوروز» به کارگردانی سهیل موفق با 2300 نفر تماشاگر 144 میلیون تومان در سه روز فروش داشته است.

همچنین انیمیشن «ایلیا جستجوی قهرمان» از سید علی موسوی‌نژاد که از 22 اسفندماه روی پرده رفته، با بیش از 2630 تماشاگر به فروش 128 میلیون تومانی رسیده و «آپاراتچی» قربانعلی طاهرفر نیز در سه روز ابتدایی اکران خود با 1300 نفر تماشاگر 86 میلیون تومان بلیت فروخته است.

در حال حاضر فیلم‌های دیگری همچون «روشن»، «هاوایی»، «هتل» از اکران 1402 روی پرده سینماها هستند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان