انتقال زن ایرانی بعد از یک ماه زندگی در فرودگاه ترکیه (+عکس)

خبرگزاری آناتولی ترکیه نوشت: شیوا کاویانی استاد و پژوهشگر ایرانی درخواست ویزایش به دلیل اتمام مدت اقامت در کانادا پذیرفته نشد. او بیش از یک ماه در فرودگاه استانبول زندگی می‌کرد.

یک زن ایرانی به نام "شیوا کاویانی" بعد از یک ماه اقامت در فرودگاه استانبول،‌ در مرکز استرداد این شهر اسکان داده شد.

به گزارش عصرایران، "شیوا کاویانی" استاد دانشگاه و پژوهشگر ایرانی است که به مدت یک ماه در فرودگاه استانبول زندگی می‌کرد اما در نهایت به مرکز استرداد سیلیوری استانبول منتقل شد تا در این مرکز اسکان داده شود.

خبرگزاری آناتولی ترکیه نوشت: شیوا کاویانی استاد و پژوهشگر ایرانی درخواست ویزایش به دلیل اتمام مدت اقامت در کانادا پذیرفته نشد بیش از یک ماه در فرودگاه استانبول زندگی می‌کرد.

انتقال زن ایرانی بعد از یک ماهه زندگی در فرودگاه ترکیه (+عکس)

این زن که درحال زندگی در شهر تورونتوی کانادا بود، به دلیل اتمام مدت اقامتش به کشورش ایران بازگشت. چون درخواست وی برای ویزای کانادا پذیرفته نشد در ماه ژانویه از گذرگاه مرزی گوربولاک وارد ترکیه شد.

همچنین درخواست ویزای کاویانی برای کانادا در آنکارا نیز پذیرفته نشد.

این استاد ایرانی به فرودگاه استانبول آمده بود ولی چون ویزا نداشت نتوانست به کانادا برود و مجبور شد در فرودگاه استانبول بماند.

کاویانی که کارمندان فرودگاه استانبول به او کمک می‌کردند، در قسمت پیشخوان می‌ماند و روی صندلی‌ها و کاناپه‌های آنجا می‌خوابید.

پس از این وضعیت این زن سوژه بسیاری از خبرها شد، ماموران پلیس‌ فرودگاه با اداره مهاجرت استانبول ارتباط برقرار کرده و وی به مرکز استرداد سیلیوری استانبول منتقل شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان