فیفا با درخواست استقلال موافقت کرد؛ مجوز آسیایی نزدیک تر از همیشه!

پرونده محمد محبی به یک سوژه برای هواداران استقلال تبدیل شده است. آنها نگران این هستند مبادا پرونده پر حاشیه بازیکنی که یک فصل از سانتاکلارا به صورت قرضی راهی تهران شد تا پیراهن آبی را بپوشد، برای آنها اتفاقی تلخ را رقم بزند و بازهم باعث شود تا آبی‌پوشان از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم شوند.

به نظر می‌رسد فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) با درخواست باشگاه استقلال برای پرداخت بخشی از بدهی سانتا کلارا از محل درآمدهای استقلال موافقت کرده است تا یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های این تیم برای دریافت مجوز آسیایی برداشته شود.

به گزارش ایرنا، پرونده محمد محبی به یک سوژه برای هواداران استقلال تبدیل شده است. آنها نگران این هستند مبادا پرونده پر حاشیه بازیکنی که یک فصل از سانتاکلارا به صورت قرضی راهی تهران شد تا پیراهن آبی را بپوشد، برای آنها اتفاقی تلخ را رقم بزند و بازهم باعث شود تا آبی‌پوشان از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم شوند.

علی خطیر چندی پیش نامه‌ای را به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال به فیفا ارسال و درخواست کرد بخشی از بدهی سانتا کلارا از محل درآمدهای استقلال در فیفا پرداخت و باقیمانده آن به باشگاه استقلال اعلام شود تا نسبت به پرداخت آن اقدام کند.

به نظر می‌رسد فیفا با این درخواست موافقت کرده است و به زودی پرونده استقلال و سانتاکلارا بسته خواهد شد تا بزرگ‌ترین چالش آبی‌ها برای دریافت مجوز حرفه‌ای آسیا از پیش رو برداشته شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان