فوت زوج جوان شهرستانی در تهران به‌خاطر گازگرفتگی کنار بیمارستان/ کودک یک ساله یتیم شد

این زوج برای پیگیری روند درمانی کودک یک‌ساله‌شان به تهران آمده بودند اما بر اثر گازگرفتگی با گاز مونوکسید کربن جان خود را ازدست دادند. چرا که آنان برای در امان‌ماندن از سرما، از گاز پیک‌نیک استفاده کرده‌اند. آراد، کودک یک‌سالۀ این خانواده، همچنان در بیمارستان بستری است.

دیروز یک زن و شوهر شهرستانی درون خودروی خود بر اثر گاز‌ گرفتگی فوت کرده‌اند. این حادثه مقابل یکی از بیمارستان‌های معروف تهران اتفاق افتاده است.

به گزارش فارس، این زوج برای پیگیری روند درمانی کودک یک‌ساله‌شان به تهران آمده بودند اما بر اثر گازگرفتگی با گاز مونوکسید کربن جان خود را ازدست دادند. چرا که آنان برای در امان‌ماندن از سرما، از گاز پیک‌نیک استفاده کرده‌اند. آراد، کودک یک‌سالۀ این خانواده، همچنان در بیمارستان بستری است.

گرچه این سال‌ها همراه‌سراهای رایگان در نزدیکی بیمارستان‌ها احداث شده اما ظرفیت پایین این مراکز، خانواده‌ها را به‌سمت چادرخوابی و خوابیدن درون خودرو سوق می‌دهد. کارشناسان معتقدند که با تداوم سفرهای درمانی، تاسیس همراه‌سرا فقط یک مُسکِّن به حساب می‌آید.

چرا که کمبود پزشک متخصص در شهرستان‌ها و نبود دسترسی عادلانه به خدمات پزشکی در شهرستان‌ها، روز به روز بر میزان سفرهای درمانی خواهد افزود. بیگی نمایندۀ قزوین گفته اگر تعداد متخصص‌ها افزایش یابد همان خدمات درمانی به‌صورت ارزان تر، در دسترس‌تر و با عدالت بیشتری به مردم در کشور ارائه خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان