احتمال آزادی موقت دنی آلوز

دنی آلوز مدافع برزیلی پیشین بارسلونا ماه ژانویه سال گذشته به تجاوز به یک زن اسپانیایی متهم و ماه گذشته نیز جرمش توسط قاضی پرونده اثبات شد، این شانس را پیدا کرده که به صورت موقت از زندان آزاد شود.

ستاره پیشین تیم فوتبال بارسلونا ممکن است بعد از 15 ماه از زمان متهم شدنش به تجاوز از زندان آزاد شود.

به گزارش تسنیم و به نقل از نشریه موندودپورتیوو؛ دنی آلوز مدافع برزیلی پیشین بارسلونا ماه ژانویه سال گذشته به تجاوز به یک زن اسپانیایی متهم و ماه گذشته نیز جرمش توسط قاضی پرونده اثبات شد، این شانس را پیدا کرده که به صورت موقت از زندان آزاد شود.

آلوز از مدت متهم شدنش تا پایان محاکمه در زندان بود و به دلیل نبود تفاهم‌نامه استرداد زندانیان میان دو کشور اسپانیا و برزیل، قاضی حتی با آزادی او به قید وثیقه موافقت نمی‌کرد تا مبادا ستاره پیشین بارسلونا به کشور خود برود و دیگر برنگردد.

با صدور حکم دادگاه مبنی بر حبس 4 سال و نیمی برای آلوز که البته بازیکن برزیلی و وکلایش به آن اعتراض داشته‌اند، آنها درخواست آزادی موقت برای موکل خود داشته‌اند که قرار است در جلسه‌ای که پس‌فردا (سه‌شنبه 19 مارس) برگزار خواهد شد به آن رسیدگی شود.

مدافع پیشین بارسلونا از ماه ژانویه سال 2023 در زندان برایانس 2 شهر بارسلونا حبس بوده است و با همه تلاش‌های وکلایش نتوانست نظر شاکی پرونده را جلب کند، هر چند او به دلیل پرداخت یکجای غرامت 150 هزار یورویی به شاکی پرونده از محکوم شدن به حداکثر زمان ممکن برای حبس که 9 سال بود، نجات یافت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان