کمک‌های هوایی اردن به غزه را ببینید (فیلم)

کمک‌های هوایی اردن به غزه را ببینید. اردن از زمان آغاز جنگ حماس و اسرائیل ، در مجموع ۱۶ عملیات کمک رسانی هوایی را در منطقه غزه انجام داده است.

 

اردن با کمک هواپیمای فرانسوی به غزه کمک می‌کند.

ارتش اردن اعلام کرد که مواد غذایی و اقلام مورد نیاز را با هواپیماهای ارتش به غزه می‌فرستد. یکی از هواپیماهای کمک رسان متعلق به ارتش فرانسه است.

به گزارش عصرایران به نقل از خبرگزاری فرانسه، این عملیات در روزی (دوشنبه) انجام شد که دو گروه حقوق بشری، اسرائیل را به محدود کردن گسترده کمک‌های بشردوستانه در غزه متهم کردند. مسئله ای که مغایر دستور دادگاه عالی سازمان ملل است. سازمان ملل در باره بروز قحطی در غزه هشدار داده است.

اردن از زمان آغاز جنگ حماس و اسرائیل در 7 اکتبر، در مجموع 16 عملیات کمک رسانی هوایی انجام داده است.

این کشور در عملیات‌های قبلی در همکاری مشترک هوایی با هلند کمک‌های پزشکی و دیگر اقلام مورد نیاز را با چتر به بیمارستان صحرایی در شمال غزه فرستاد.

در بیانیه ارتش اردن آمده که مواد ارسالی شامل "تامین مواد غذایی و کمکی از جمله غذاهای آماده با ارزش غذایی بالا برای کاهش درد و رنج مردم منطقه غزه است".

این عملیات با 4 هواپیمای C-130 انجام شد که یکی از آنها متعلق به نیروهای ارتش فرانسه بوده است.

این محموله‌های با چترهای هواپیمای ترابری بر فراز غزه ارسال شد. در این منطقه حدود 1.4 میلیون نفر سرگردانند.

اسرائیل در ماه نوامبر اعلام کرد با اردن برای کمک‌های هوایی هماهنگ کرده است.

براساس آخرین آمار وزارت بهداشت غزه، بمباران، موشک باران و حملات زمینی اسرائیل دست کم 29 هزار 782 نفر از مردم غزه را کشته که بیشتر آنها زنان و کودکان بودند. 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران 👇👇👇 کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان