توقیف ۲۷ هزار قلم اسباب بازی قاچاق در جنوب تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه کالا‌های موجود در این انبار فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی بود، گفت: اسباب بازی‌ها شامل پازل، مکعب روبیک، تبلت مغناطیسی و خودکار محصول کشور چین بود که توقیف شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 27 هزار قلم اسباب بازی قاچاق از انباری در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ مهدی افشاری گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به کشف انبار دپوی کالای قاچاق در محدوده جنوب تهران شدند. رسیدگی به این پرونده با انجام اقدامات اطلاعاتی در دستورکار قرار گرفته و در جریان آن مشخص شد، مقادیری اسباب بازی خارجی قاچاق در انباری در جنوب تهران تخلیه و دپو شده است.

وی ادامه داد: همچنین در تحقیقات تکمیلی مأموران مشخص شد که این کالاهای خارجی توسط خودروهای شوتی به شهرستان‌های اطراف تهران منتقل شده و سپس توسط وانت به این مکان ارسال و دپو شده و قرار است در بازار توزیع شود.

افشاری با اشاره به انجام هماهنگی با مقام قضائی و اخذ مجوزهای لازم، گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ پس از هماهنگی محل موصوف را مورد بازرسی قرار دادند که در جریان آن مشخص شد محل یک باب انبار کالای بازرگانی است، اما کالاهای موجود در آن در سامانه انبارها ثبت نشده است. مأموران همچنین مشاهده کردند که مقادیر انبوهی کالاهای قاچاق از نوع انواع اسباب بازی خارجی در محل دپو شده که طی استعلامات گمرکی مشخص شد اسناد گمرکی مربوط به سالهای گذشته بوده و مطابقتی با کالاهای مکشوفه ندارد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه کالاهای موجود در این انبار فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی بود، گفت: کالاها شامل پازل، مکعب روبیک، تبلت مغناطیسی و خودکار محصول کشور چین بود که توقیف شد.

وی با بیان اینکه سوله انبار نیز پلمب شد، گفت: در این راستا پرونده قضائی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد. کارشناسان نیز ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از دو میلیارد تومان اعلام کردند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان