دستگیری کلاهبردار حوزه مسکن در سمنان

موقوفه‌ای فرمانده انتظامی استان سمنان، ضمن بیان اینکه مبلغ کلاهبرداری شده بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال است، گفت: از شهروندان نیز درخواست داریم فریب وسوسه‌های فروش ملک را نخورده و هوشیارانه عمل کنند.

فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری کلاهبردار 500 میلیارد ریالی حوزه مسکن در شهر سمنان خبر داد و گفت: بهانه کلاهبرداری فروش واحدهای نوساز بوده است.

به گزارش مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای ظهر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه در پی شکایت شهروندان سمنانی مبنی بر کلاهبرداری در حوزه مسکن موضوع بلافاصله در دستور کار رسیدگی قرار گرفت، ابراز داشت: بررسی‌ها حاکی از متواری شدن فرد کلاهبرداری بود لذا تلاش برای دستگیری این فرد آغاز شد.

وی ضمن بیان اینکه فرد مذکور به بهانه فروش واحدهای نوساز از مردم کلاهبرداری کرده بود، افزود: با پیگیری شبانه روز مأموران این فرد شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه این فرد سابقه خیانت در امانت و کلاهبرداری را در کارنامه خود دارد، ابراز داشت: پرونده این فرد تشکیل و تحویل مقامات قضائی شده است.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه مبلغ کلاهبرداری شده بالغ بر 500 میلیارد ریال است، تصریح کرد: از شهروندان نیز درخواست داریم فریب وسوسه‌های فروش ملک را نخورده و هوشیارانه عمل کنند.

وی افزود: اعتماد بی جا به تبلیغات کاذب و در اختیار گذاشتن اطلاعات فقط بهانه‌ای دست سودجویان می‌دهد تا بتوانند کلاهبرداری کنند لذا در صورت موارد مشکوک کافی تا 110 را در جریان قرار دهند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان