برای رنگ کردن موی سفید از چه روش هایی استفاده کنیم؟

همانطور که می دانید سفید شدن مو یک پدیده طبیعی است که بنا به یک سری دلایل ایجاد می شود و می توانید با وند ترفند ساده اقدام به رنگ کردن موهای سفید نمایید به همین خاطر، در این مقاله شما را با با روش های رنگ کردن موی سفید اشنا خواهیم کرد.

برای رنگ کردن موی سفید از چه روش هایی استفاده کنیم؟

برخی از افراد با شروع موی سفید بین موهایشان به دنبال راهکار مناسبی به منظور پوشاندن موهای سفیدشان هستند و در واقع سفید شدن موها  نشانه پیری پ یا پا به سن گذاشتن نمی باشد و امکان دارد دلایل دیگری نیز داشته باشد بنابراین اگر شما نیز به دنبال راهکارهای رنگ کردن موی سفید هستید به شما دوستان عزیز پیشنهاد می کنیم تا پایان مطلب همراه ما باشید.

آموزش رنگ کردن موهای سفید

روند تغییر رنگ مو به طور طبیعی در آقایان از سی سالگی و در خانم ها از 35 سالگی آغاز می شود که برخی دلایل از جمله بیماری، عوامل محیطی، شرایط روحی و …. سبب تسریع این روند می شود که با کمک راهکارهای که در این مقاله در اختیارتان می گذاریم می توانید موهای سفید را نیز رنگ کنید.

رنگ کردن موی سفید با چند ترفند ساده

شاید برای شما نیز پیش آمده است که به اقدام به رنگ کردم موهای سفید خود کرده اید و پس از شستن متوجه شده اید که سفید ها رنگ نشده اند و اگر چه رنگ کردن موهای سفید به نسبت موهای دیگر کمی دشوار است اما غیر ممکن نیست و انجام ترفند ساده به راحتی می توانید موهای سفید تان  را به رنگ دلخواه تان در آورید.در ابتدا باید تشخیص دهید که چند درصد از موهایتان سفید شده و مقدار پراکندگی آن چقدر است زیرا با بیشتر بودن درصد سفیدی موها باید از روش قدرتمندتری به منظور رفع و رنگ کردن موهای سفید کمک بگیرید و بسته به درصد سفید موها سه راهکار وجود دارد که عبارتند از :

روش مردانساژ :

زمانی که حداکثر موهای سفید تان بیست درصد باشد می توانید از این روش استفاده نمایید از این رو، اگر موهای سفید کمی با پراکندگی پایین دارید می توانید از این روش کمک بگیرید که ابتدا موهایتان را طبق عکس به چهار قسمت تقسیم کرده و با کمک کلیپس آن را ببندید و بعد به مقدار لازم از اکسیدان شماره دو و یا سه داخل ظرف رنج ریخته و با کمک برس مخصوص رنگ تمام موهایتان به اکسیدان آغشته نمایید و  بعد از زمان 15 تا 20 دقیقه با کمک حوله یکبار مصرف یا پنبه ارایشی بدون شستن موهایتان اکسیدان را از روی موهایتان پاک نمایید استفاده از این روش باعث باز شدن پیگمنت های موی شما می شود و در این مرحله رنگ مورد نظرتان را داخل ظرف رنگ ترکیب کرده و با همان روش قبل  با کمک یک برس مخصوص به تمام موهایتان آغشته نمایید و دقت داشته باشید که در این ترفند اکسیدان اولیه از روی موها شسته نشود.

آشنایی با رنگ کردن موی سفید

شامپوهای شیمیایی :

در صورتی که درصد سفید موهایتان بالای بیست درصد باشد می توانید به منظور رنگ کردن از شامپو شیمیایی استفاده کنید از این رو، یک پیمانه دکلره را با مقدار یک و نیم برابر اکسیدان شش درصد داخل ظرف رنگ ریخته و کمی از شامپو رنگ خود را نیز با ان ترکیب کرده و مواد را با هم مخلوط نمایید و بعد موها را به چهار قسمت تقسیم کرده و ترکیب را به موهایتان مالیده و به مدت ده تا پانزده دقیقه بر روی موهایتان ماساژ دهید و بعد ان را بشویید و آبکشی نمایید و بعد از اینکه موهایتان خشک شد رنگ اصلی مورد نظرتان بر روی موهایتان بگذارید با کمک این روش سفیدی موهایتان در درصد های بالا نیز به خوبی پوشیده می شود.

روش پیگمنت تراپی :

در زمان استفاده از این روش باید به صورت کامل دوبار موهایتان را رنگ نمایید به طور مثال اگر تمایل دارید موهایتان را به رنگ عسلی شماره 9 در آید باید ابتدا موهایتان را با ترکیب رنگ نچرال شماره 9 به طور کامل رنگ نمایید و بعد از شستن رنگ قبلی  و خشک کردن مو رنگ عسلی شماره 9 مورد نظرتان را داخل ظرف رنگ ترکیب کرده و مجددا به تمام موهایتان بزنید و با کمک این روش به هر رنگی بخواهید می توانید دست یابید و سفید موهایتان نیز کاملا بپوشانید.

رنگ کردن موهای سفید با چند اقدام ساده

نکاتی که در زمان رنگ‌ کردن موهای سفید باید بدانید

1. همانطور که می دانید موهای سفید به نسبت موهای طبیعی و تیره ضخیم تر هستندو در برابر رنگ مقاومت بیشتری برخوردار هستند از این رو به منظور کاور کردن کامل موهای سفید تا حد امکان از رنگ های سری نچرال استفاده نمایید و اگر درصد موهای سفید تان بالا می باشد از رنگ های سوپر نچرال به منظور کاور کردن استفاده نمایید.

2. هر چه درصد سفیدی موها بیشتر باشد باید از درصد بیشتری رنگ طبیعی در ترکیب رنگ تان استفاده نمایید.

3. انتخاب اکسیدان مناسب نیز از اهمیت بسیار بالای برخوردار است که بهترین انتخاب اکسیدان شماره دو یا همان 6 درصد می باشد.

4. در صورتی که میزان سفیدی موهایتان زیاد است از قسمت شقیقه و جلو مو رنگ کردن موهایتان را شروع کنید زیرا، این قسمت ها مقاومت بیشتری دارند و به منظور تاثیر رنگ بر روی آن ها به مدت زمان بیشتری زمان نیاز دارند.

آشنایی با رنگ کردن موهای سفید

در صورت تمایل با کلیک بر روی رنگ مو می توانید رنگ موهای مختلفی را مشاده کنید و با ایده گرفتن از آن رنگ موی مناسبی را انتخاب کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان