تعبیر خواب گردن بند

محمدبن سیرین گوید: اگر دید گردن بند از مروارید داشت، دلیل که حق تعالی کلامِ خویش را روزی او کند و هر چند که گردن بند قیمتی بر گردن دید، دلیل که علم و دانش او بیشتر است.

ابراهیم کرمانی گوید: اگر درخواب دید گردن بندی موافق در گردن داشت، دلیل شرف و بزرگی است و نیز گویند که امانتی به وی سپارند. اگر دید گردن بند او به جواهر مرصع بود، دلیل که جاه و دولت یابد. اگر دید گردن بند بسیار داشت، دلیل که در علوم کامل شود.

حضرت امام جعفر صادق فرماید: دیدن گردن بند بر شش وجه است. اول: حج اسلام. دوم: ولایت. سوم: خصومت. چهارم: امانت. پنجم: معالجت. ششم: کنیزک.

لوک اویتنهاو می گوید :

گردنبند : نیکبختی و پرهیزگاری

گردنبند مروارید : بهره و شادمانی

 

آنلی بیتون می گوید:

1ـ اگر دختری خواب ببیند نامزدش گردنبندی به گردن او می اندازد ، علامت آن است که بزودی ازدواج خواهد کرد و صاحب فرزندانی سالم و تندرست خواهد شد . اما اگر خواب ببیند گردنبند را گم کرده است ، علامت آن است که اندوه در زندگی او راه می یابد .

2ـ اگر مردی خواب ببیند نامزدش گردنبندِ نامزدی را به او پس می دهد ، نشانه آن است که با حوادثی مأیوس کننده روبرو خواهد شد . زن مورد علاقه اش با او رفتاری ناپسند خواهد کرد .

3ـ اگر زنی خواب ببیند گردنبند خود را می شکند ، نشانه آن است که با همسری ازدواج خواهد کرد که عاشق تغییر و تحول در زندگی است .

تعبیرخواب
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان