پیام نوروزی امام جمعه مشهد : حضور پرشور و شعور مردم در انتخابات از مهمترین شیرینی های سال ۱۴۰۲ بود

امام جمعه مشهد گفت : از دیگر شیرینی های سال گذشته که هنوز طعم شیرین آن را حس می‌کنیم، حضور پرشور همراه با شعور مردم در عرصه‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بود که بار دیگر از همه شما غیور مردم خراسان که در کنار دیگر مردم ایران در این بزنگاه اثرگذار کشور عزیزمان حضور پیدا کردید، سپاسگزارم.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی به مناسبت فرارسیدن سال 1403 پیام نوروزی صادر کرد.
 
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی امام جمعه مشهد، متن این پیام بدین شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
یا مقلب القلوب والابصار، یا مدبر اللیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال
 
آغاز سال 1403 را به همه مردم عزیز و ارجمند ایران اسلامی به ویژه مردم غیور و دلاور خراسان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. همچنین محضر خانواده معظم و معزز شهدا و همه جانبازان و ایثارگرانی که به برکت نفس و وجود مقدسشان امروز کشور و ملت ما غرق در آرامش و سرمست از شادی و سرور در این ایام نوروز هستند و خدمت تک تک عزیزان و خانواده های مدافع حرم و وطن عرض تبریک و شادباش دارم. امیدوارم خداوند متعال اجر اعمال صالح این عزیزان را از خزانه غیبش عطا فرماید.
 
بهار از دیرباز نماد تغییر و تحول و بشارتی برای سرزندگی و سرآغازی برای روزگاری سبز و طبیعتی زیبا بوده و تقارن این بهار و روز نو با ایام پربرکت ماه مبارک رمضان که ماه برکت، رحمت و مغفرت است زیبایی بهار را مضاعف کرده است.
 
سال دیگری با همه فرازونشیب‌های مختلف در کلیه عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و تمام سختی‌ها و شیرینی‌های ثبت‌شده در خاطرات ایران عزیزمان به پایان رسید. سال گذشته سالی پر از همبستگی، پیشرفت و تعالی برای مردم ایران بود که با وجود همه کاستی‌ها، سختی‌ها و تحریم‌های دشمن در جهت تخریب و تضعیف این ملت، اما مردم غیور و پرآوازه این دیار کهن و تمدن‌ساز مانند همیشه به معنای واقعی خوش‌درخشیدند؛ جوانان ما در کلیه زمینه‌های ورزشی، علمی و جهانی پرچم سه رنگ کشورمان را در صدر قله‌های افتخار دنیا به اهتزاز درآوردند و مایه مباهات و افتخار شدند.
 
از دیگر شیرینی‌های سال گذشته که هنوز طعم شیرین آن را حس می‌کنیم، حضور پرشور همراه با شعور مردم در عرصه‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بود که بار دیگر از همه شما غیور مردم خراسان که در کنار دیگر مردم ایران در این بزنگاه اثرگذار کشور عزیزمان حضور پیدا کردید، سپاسگزارم.
 
درپایان در عتبه مقدسه حضرت ثامن‌الحجج(ع) از خداوند متعال سالی سرشار از برکت و رحمت و فراوانی در رزق و روزی را برای همه شما مسئلت می‌کنم و امیدوارم خداوند منان سایه پربرکت مقام معظم رهبری را تا ظهور حضرت ولیعصر(عج) بر سرمان مستدام بدارد و پرچم این نظام به دست با کفایت ایشان به صاحب اصلی آن برسد و چشمان رمق‌دیده ما هرچه زودتر به جمال دلربای مولایمان روشن و منور گردد.
 
سیداحمدعلم الهدی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهدمقدس، 1 فروردین 1403
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان