۳۰ هزار نفر در آرامگاه حافظ سال تحویل کردند

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس: در این مراسم موسیقی سنتی و شیرازی، برنامه حافظ خوانی و مشاعره، شعر و غزل‌خوانی و اجرای سرود فرزندان ایران همراه بود که مورد استقبال بالغ‌بر ۳۰ هزار نفر شرکت‌کننده قرار گرفت.

 مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس گفت: آرامگاه حافظ شیرازی صبح چهارشنبه در آیین تحویل سال 1403 میزبان 30 هزار شیرازی و گردشگر نوروزی بود.

به گزارش ایرنا از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس، محمدثابت اقلیدی ظهر چهارشنبه با تبریک سال نو، اظهار کرد: مردم فارس و مسافران نوروزی استقبال بی‌نظیری از مراسم تحویل سال در حافظیه داشتند.

وی افزود: این مراسم با قرائت قرآن و سرود ملی جمهوری اسلامی و آغاز شد وبااجرای تواشیح اذان صبح و مناجات تحویل سال ادامه یافت و میهمانان با تفالی به دیوان خواجه، سال نو را آغاز کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس ادامه داد: در این مراسم موسیقی سنتی و شیرازی، برنامه حافظ خوانی و مشاعره، شعر و غزل‌خوانی و اجرای سرود فرزندان ایران همراه بود که مورد استقبال بالغ‌بر 30 هزار نفر شرکت‌کننده قرار گرفت.
ثابت اقلیدی گفت: با وجود حضور شمار بالایی از شرکت‌کنندگان در مراسم تحویل سال در مجموعه فرهنگی حافظ، با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و اجرای برنامه‌های مذهبی، فرهنگی و هنری این مجموعه با هیچ آسیبی مواجه نشد.

وی از همه شرکت‌کنندگانی که در حفاظت از فضای سبز و نظم و آرامش در این مجموعه با عوامل اجرای همکاری کردند و از حمایت‌ها و همکاری‌های همه‌جانبه استانداری فارس، نیروهای مردمی سپاه و بسیج استان و نیروی انتظامی فارس و فرمانداری و شهرداری شیراز قدردانی کرد.

لحظه تحویل سال 1403 شمسی ساعت 6:36:26 روز چهارشنبه 1 فروردین 1403 شمسی بود.

هرسال آرامگاه حافظ با استقبال بی‌نظیر از سوی گردشگران داخلی و خارجی مواجه می‌شود به‌گونه‌ای که این مجموعه همواره در صدر مکان‌های پر بازدید گردشگری استان و کشور قرار دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان